Gå til innhold

Dele videoer og musikk på YouTube?

Anbefalte innlegg

Gjest spelbergen

Jeg har et par videoer liggende som jeg kunne tenke meg å dele på YouTube. Greia er at mye av videoen er tatt opp på gata, der vanlig folk kan gjenkjennes, samt at musikken er fra norske artister som jeg ikke har noen relasjon til(norsk 90-talls rock).

Er det trygt å legge ut noe slikt, eller skyver YouTube risikoen over på oss som legger det ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361258-dele-videoer-og-musikk-p%C3%A5-youtube/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det kan være at musikken er kopibeskyttet og at Youtube dermed vil fjerne den fra videoen, men menneskene på gata trenger du ikke å bry deg om med mindre du har stukket kamera opp i ansiktene deres og filmet dem spesifikt. Det er helt lovlig å filme i offentlig rom, og i offentlig rom er det mennesker. Det er derimot ikke lovlig å gjøre mennesker som ikke er klar over det til hovedpersonene i din video.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...