Gå til innhold

Trodde du "kvalitetsfor" var bra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hundemat

Du er visst forhandler selv, eller?

Nei det er jeg ikke. Jeg er en forbruker som vil det beste for min hund. Har foret HUNDEMAT (nr. 33) fra Vom og Hundemat, men synes det er litt for mye styr med det foret. Når pølsen er tint renner det blod ut i posen den er pakket inn i, som ofte lekker ut i kjøleskapet. Det er heller ikke et fullfor, og avføringen blir hard som stein.

Var på jakt etter etter det beste tørrforet, og jeg fant det.

Nei det er jeg ikke. Jeg er en forbruker som vil det beste for min hund. Har foret HUNDEMAT (nr. 33) fra Vom og Hundemat, men synes det er litt for mye styr med det foret. Når pølsen er tint renner det blod ut i posen den er pakket inn i, som ofte lekker ut i kjøleskapet. Det er heller ikke et fullfor, og avføringen blir hard som stein.

For 10 år siden kunne jeg gjort gode vurderinger av slikt og diskutere på et nivå med noe kunnskap, men.. det var for 10 år siden. ;-)

Annonse

candyqueen_83

Men nr 25 er fullfor. Tilsetter du fiskeolje i nr 33 er det også fullfor.

Har du prøvd Norwegian Polar? På en måte samme som V&H, men det er dampkokt så det er ikke blodig. Konsistens som en grov leverpostei.

Gjest Hundemat

Nei, derfor bruker jeg vom&hundemat, og Norwegian Polar. Varierer litt.

Vom&Hundemat er noe søl synes jeg. Blod renner ut fra posen i kjøleskapet. Avføringen blir stein hard også. Merker han har vanskelig for å bæsje når jeg forer han på det.

Gjest Hundemat

Har du prøvd Norwegian Polar? På en måte samme som V&H, men det er dampkokt så det er ikke blodig. Konsistens som en grov leverpostei.

Har ikke forsøkt Norwegian Polar nei. Takk for tips. :)

Gjest Hundemat

Jo, jeg husker for mange år siden at jeg kjøpte Norwegian Polar fra et fryselager i byen hvor jeg bor, men de har ikke noe fryselager her mer nå. Det er ellers ikke noen som selger det i nærheten. Må dra mange mil for å få fatt i det.

candyqueen_83

Vom&Hundemat er noe søl synes jeg. Blod renner ut fra posen i kjøleskapet. Avføringen blir stein hard også. Merker han har vanskelig for å bæsje når jeg forer han på det.

Pose? Jeg tar opp for hvert måltid jeg. Tidligere når jeg tok opp for flere dager hadde jeg det i en lufttett boks. Gi litt ekstra olje, grønnsaker eller biola så løser magen seg opp :o)

Annonse

candyqueen_83

Jo, jeg husker for mange år siden at jeg kjøpte Norwegian Polar fra et fryselager i byen hvor jeg bor, men de har ikke noe fryselager her mer nå. Det er ellers ikke noen som selger det i nærheten. Må dra mange mil for å få fatt i det.

Jeg tror ikke den lista på nettsiden er veldig oppdatert. Kanskje de vet om flere hvis du ringer og spør? Det er hvertfall et veldig godt for.

Gjest Hundemat

Pose? Jeg tar opp for hvert måltid jeg. Tidligere når jeg tok opp for flere dager hadde jeg det i en lufttett boks. Gi litt ekstra olje, grønnsaker eller biola så løser magen seg opp :o)

En lufttett boks som tar en pølse på 1 kg? Den må være stor. :)

Ellers takk for tips. Han elsker Vom&Hundemat så hvis jeg kunne finne en måte å oppbevare den tinte 1kg pølsen i kjøleskapet uten søl, og gi han en bedre fordøyelse så hadde det vært flott. :)

Gjest Hundemat

Jeg har ikke en fryseboks. Jeg kjøper 1 kg pølser som jeg legger i kjøleskapet. En pølse holder i 3 dager til min lille hund.

Gjest Hundemat

Jeg mener jeg legger dem i frysen og tar opp en pølse av gangen som får ligge i kjøleskapet.

candyqueen_83

En lufttett boks som tar en pølse på 1 kg? Den må være stor. :)

Ellers takk for tips. Han elsker Vom&Hundemat så hvis jeg kunne finne en måte å oppbevare den tinte 1kg pølsen i kjøleskapet uten søl, og gi han en bedre fordøyelse så hadde det vært flott. :)

Det går da an å dele den opp i mindre biter når den er halvtint. Jeg kjøper blokker på 20 kg og deler opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...