Gå til innhold

svarer dere på kjedebrev på mobilen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Nei aldri - ei heller disse statusene på Facebook, eller kjedemail...

Er dette noe dere får? Kjedemail (på e-post eller mobil?). Jeg husker jeg fikk hauger av sånt i mine første år med e-post og mobil, men det sluttet en eller annen gang. Jeg tror ikke jeg har sett en kjedemail på 8 år nå. Trodde det var slutt på dette.

Annonse

Gjest Disse lenkene bør bli brutt.

Nei, jeg synes ikke du bør ha noen dårlig samvittighet nei.

Kjedesms`r - mailer osv er pressmiddel!

Jeg får en del mailer, send videre hvis ikke så bla bla bla....av prinsipp så slettes alle disse. Jeg sender ALDRI videre, så får lynet ramme meg, og alle vennene mine snu meg ryggen, og sjøen oversvømme huset mitt og alskens annet idioti skje, som de mener det vil.

Er det noen pene bilder i mailen, som det jo ofte er for å få deg til å sende det videre, så kopierer jeg disse og limer inn i annen mail med personlig hilsen på...Hehe

Sms`r får jeg færre av, sender aldri disse videre heller.

Er dette noe dere får? Kjedemail (på e-post eller mobil?). Jeg husker jeg fikk hauger av sånt i mine første år med e-post og mobil, men det sluttet en eller annen gang. Jeg tror ikke jeg har sett en kjedemail på 8 år nå. Trodde det var slutt på dette.

Å jada, de lever i beste velgående på Facebook, i hvert fall. Men det kommer vel litt an på hva man definerer som kjedemail, jeg snakker egentlig om disse ferdig forfattede meldingene som sendes også jeg da, til jul og nyttår, f.eks. Jeg orker ikke å svare eller videresende de heller jeg da. Synes det er så innmari upersonlig å sende en slik - hvis ikke mine venner gidder å taste inn "god jul og godt nyttår, Bookworm" - da kan det være:-)

ShitDiddelyDo

Å jada, de lever i beste velgående på Facebook, i hvert fall. Men det kommer vel litt an på hva man definerer som kjedemail, jeg snakker egentlig om disse ferdig forfattede meldingene som sendes også jeg da, til jul og nyttår, f.eks. Jeg orker ikke å svare eller videresende de heller jeg da. Synes det er så innmari upersonlig å sende en slik - hvis ikke mine venner gidder å taste inn "god jul og godt nyttår, Bookworm" - da kan det være:-)

Jeg svarte aldri på sånt selv den gang det var vanlig, så det er mulig det er derfor jeg ikke har sett noe til disse på mange år. :)

Ellers enig. Upersonlige mail av fellestypen svarer jeg aldri på med mindre det er en innbydelse til et eller annet.

''Er dette noe dere får? Kjedemail (på e-post eller mobil?). Jeg husker jeg fikk hauger av sånt i mine første år med e-post og mobil, men det sluttet en eller annen gang. Jeg tror ikke jeg har sett en kjedemail på 8 år nå. Trodde det var slutt på dette.''

Jeg får det stadig :-/

Sms'er svarer / videresender jeg ikke, men det hender jeg får e-post av typen "ved å videresende dette får foreldrene til dette (avbilda) kreftsyke barnet i Langtvekkistan som ikke har råd til behandling X antall cent pr mail som sendes", og da videresender jeg disse til et utvalg venner for sikkerhets skyld. Sikkert humbug, men det koster meg kun noen sekunder (og barna er jo så søte)....

Jaja :-S

Nei, det er svært sjelden dette dukker opp nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...