morsan Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 ...på den "innebygde" museplata på laptop'en min. Er dette noe som kan fikses eller må jeg bare fortsette å bruke mus via usb-port? 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Skrevet 1. mars 2011 Dette er noe du bør ta opp med Lillemus. Ok :-) Lillemuuuuuuus!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Har du sjekka innstillingene til pekeplata via kontrollpanelet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Ok :-) Lillemuuuuuuus!!! Sorry, jeg legger meg ikke borti andres musetaster altså - et sted må grensen gå. Høh. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Skrevet 1. mars 2011 Har du sjekka innstillingene til pekeplata via kontrollpanelet? Ja, og det er bare venstre tast som ikke reagerer. Jeg kan bevege pekeren rundt og også klikke på høyre tast. Det virker rett og slett som om venstre tast er gåen... :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Ja, og det er bare venstre tast som ikke reagerer. Jeg kan bevege pekeren rundt og også klikke på høyre tast. Det virker rett og slett som om venstre tast er gåen... :-( ok.... hmm.. da vet jeg ikke hva man kan gjøre:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.