Gå til innhold

Besvimelser, magesmerter og ryggsmerter

Anbefalte innlegg

caroline111

Heihei :)

Jeg er ei jente på 16 år som det siste året har slitt med en del besvimelser. I tillegg til besvimelsene har jeg hatt en del magesmerter (nedre del av magen) og smerter mellom skulderbladene og litt nedover. Har hatt et par ganger hvor jeg plutselig har fått helt ekstremt vondt i brystkassa (altså innvendig)

Har vært hos lege og tatt blodprøve og ekg, men uten noen ordentlig svar på hva dette er. Ble sendt til fysioterapaut, pga. ryggsmertene. Følte ikke at dette hjalp noe særlig, så slutta der etter et par ganger.

I det siste så har jeg vært trøtt og sliten støtt og stadig, så har blitt litt oppmerksom på alt dette nå.

Noen ide om hva dette kan være ? Noe farlig ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361313-besvimelser-magesmerter-og-ryggsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å svare på, mas på lege! Ikke godta at "det ikke er noe" eller at de ikke finner noe.

I tillegg til det EnolaGay sier, vil jeg tilføye: Husk at leger alltid (nesten uten unntak) sier at ting antakelig er psykisk (skyldes stress) dersom de ikke finner noe. Dette betyr ikke at de har rett. Det betyr bare at de ikke har oppdaget årsaken ennå.

Gjest pasienterfaring.no

Har magesmertene noen sammenheng med hva du spiser og om du har vært på do? tenker på innflamatoriske tarmsykdommer og cøliaki. Eller det kan være snakk om irritabel tarm.

Er smertene i symptomer der konstant eller er det sterkere rundt eggløsning? En tanke som slo meg var endiometriose. du kan jo lese om det, om du kjenner igjen noen symptomer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...