Gå til innhold

Har du kastet ut juletreet ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt ligger bak huset, og forsvinner sannsynligvis ved hageoppryddinga til våren. Men naboen har vært tidlig ute denne gangen, hun tok ned juletreet sitt i forrige uke. Det pleier ikke å tas ned før langt uti mars. Må legge hun også er tidlig ute med adventstjerna, i år kom den opp første november. Verandabelysningen i glitrende farger som blinker (!) er (dessverre) fortsatt i heftig aktivitet. Heldigvis for meg er den på andre siden av huset, men ser det når jeg er på kjøkkenet.

Annonse

Gjest Modern77

Knis da jeg var liten hadde vi et juletre som ikke drysset, ja det var helt ekte, tror det var edelgran eller noe, det holdt seg så grønt og fint, så foreldrene mine syntes det var trist å kaste ut juletreet når det var så fint... Så vi hadde det til påske vi :D

Men juletreet har vi kastet ut nå, dvs vi har uekte tre pga allergi hjemme,

så nå ligger det i bua eller noe sånt... men vi kastet det ut litt senere enn "andre" da.

Kaster det ut nål for nål, vet ikke helt når sista nåla må vinke farvel.

''Kaster det ut nål for nål, vet ikke helt når sista nåla må vinke farvel.''

LOL! Slik er det her også; til tross for innkjøp av en dyr edelgran oppdager jeg barnåler på de utoligste plasser fortsatt.

For ikke å snakke om i bilen... Jeg må stikke treet gjennom bakluka og plassere foten mellom forsetene, og bilen har stoffseter. Fram til St. Hans er det alltid noen i baksetet som roper AU pga barnål i rompa, enda jeg støvsuger relativt ofte :-/

Jaja, barnålene blir vel borte før neste jul, da er det på'an igjen ;-)

Kaster det ut nål for nål, vet ikke helt når sista nåla må vinke farvel.

Det sies at jula varer helt til påske. Jeg tror det er barnålene man hadde i tankene da dette ble skrevet.

Annonse

Det sies at jula varer helt til påske. Jeg tror det er barnålene man hadde i tankene da dette ble skrevet.

Jeg har årgangsnåler hos meg,- dukker opp rett før jul tilogmed (i sprekker, bak hyller osv) :-)

Gjest Hater helligdager!

Hadde jeg hatt juletre hadde jeg kastet det ut 2 eller 3 /1.

Folk som ikke kaster sitt juletre i løpet av januar er det vel noe galt med?At jula varer helt til påske,er jo bare ett sagn eller i en sang.Eller bare tull.Hverdagene(eller vanlige dager ,lør og søndag inkludert)er jo best i allefall for de er det jo nesten 300 av! Nå har påskemasipenen kommet,Trodde vel at påsken var i april jeg da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...