Gå til innhold

Jobb som miljøarbeider, barnevern, NAV osv...

Anbefalte innlegg

Gjest ny jobb?

Det er min store drøm og jobbe som miljøarbeider for ungdom/rus, barnevern, saksbehandler el i kommunen, NAV??

MEN, jeg har jo ikke den utdannelsen;)

Jeg er helsesekretær, hehe

Så et par annonser i går hvor de søkte miljøarbeidere i nabokommunen min, og under kvalifikasjoner stod det utdannet miljøarbeider eller lignende.

Kan det bety at en med min helsesekretærutdannelse kan søke? Eller er det regler som MÅ følges her, holder ikke med brennende engasjement kanskje, hehe...

Noen med litt peil?

Fortsetter under...

Klart du kan søke!

Av de grunner som andre nevner under her og som jeg ikke har greie på.

Og fordi du kan se på en stilling-ledig annonse som en ønskeliste fra arbeidsgiveren. De fleste vil jo helst ha en som er fullt utdannet til den aktuelle stillingen + mange års erfaring innen feltet + personlig egnethet + + +.

Men ofte er det ikke slik at de kan få en som har alt dette, så da ansetter de en som har noe av det de ser etter, og som de også liker.

Lykke til :-)

Klart du kan søke!

Av de grunner som andre nevner under her og som jeg ikke har greie på.

Og fordi du kan se på en stilling-ledig annonse som en ønskeliste fra arbeidsgiveren. De fleste vil jo helst ha en som er fullt utdannet til den aktuelle stillingen + mange års erfaring innen feltet + personlig egnethet + + +.

Men ofte er det ikke slik at de kan få en som har alt dette, så da ansetter de en som har noe av det de ser etter, og som de også liker.

Lykke til :-)

Dessuten bør ditt brennende engasjement være et sterkt kort, så det ville jeg forsøkt å få frem i søknaden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...