Gå til innhold

Feilsendt post med navn og adresse

Anbefalte innlegg

Gjest Klara Urinlekkasje
Skrevet

Jeg bestilte for en stund siden prøver på Tena Lady, og ble lovet gratis prøver hjemsendt i diskre konvolutt. Prøvene kom idag, sammen med et brev, kjære Klara osv. Navn og adresse var øverst på brevet.

Bak mitt brev lå enda et brev, likt mitt, men med navn og adresse til en kvinne noen mil unna mitt hjemsted. Et raskt søk på facebook avslørte at vi har felles kjente.

Jeg hadde ikke likt at mitt navn og adresse kom på avveie på en slik måte. Jeg kommer selvsagt ikke dele dette med noen, men bør jeg sende en mail til Tena og stramme dem opp? Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - send en mail til Tena, det hadde jeg gjort for å gjøre dem oppmerksomme på tabben.

Skrevet

Brevene har nok på en eller annen måte vært klistret sammen, og sorteringsmaskinene til posten har tatt dem for å være ett brev. Vi får mange sånne til postboksanlegget i butikken, og det er ikke alltid vi oppdager det før posten blir lagt i boksen. Det er ikke noe Tena har noe med, skal du klage må du klage til Posten.

Skrevet

Brevene har nok på en eller annen måte vært klistret sammen, og sorteringsmaskinene til posten har tatt dem for å være ett brev. Vi får mange sånne til postboksanlegget i butikken, og det er ikke alltid vi oppdager det før posten blir lagt i boksen. Det er ikke noe Tena har noe med, skal du klage må du klage til Posten.

Eller misforsto jeg litt nå? Lå det andre brevet oppi samme konvolutt? Da må du kontakte Tena.

Gjest klara Urinlekkasje
Skrevet

Det var bare en konvolutt, med to brevark inni. Og på det ene brevarket sto fullt navn og adresse på en annen dame. Med takk for bestilling på prøver på Tena Lady. Jeg hadde selvsagt ikke åpnet et brev med en annens adresse utenpå. Det er noe helt annet.

Gjest klara urinlekkasje
Skrevet

Hva mener du Tena har gjort feil da?

Tena har puttet brev til en annen dame i mitt brev, med fullt navn og adresse. Med takk for bestilling av prøver på inkontinensprodukter.

Gjest Kayia
Skrevet

Tena har puttet brev til en annen dame i mitt brev, med fullt navn og adresse. Med takk for bestilling av prøver på inkontinensprodukter.

Auau, enig i at Tena bør ha gode diskresjonsrutiner, så da ville jeg ringt Tena om jeg var deg ja. Jeg forstod det som at du hadde fått to brev i to ulike konvolutter jeg sjø, og da burde du i såfall kontakte Posten istedefor. :)

Gjest klara urinlekkasje
Skrevet

Auau, enig i at Tena bør ha gode diskresjonsrutiner, så da ville jeg ringt Tena om jeg var deg ja. Jeg forstod det som at du hadde fått to brev i to ulike konvolutter jeg sjø, og da burde du i såfall kontakte Posten istedefor. :)

Nei, det kom i et brev. Et brev med andres navn og adresse har man ikke lov å åpne en gang. Jeg hadde ikke likt at mine prøver på tena lady hadde havnet hos noen andre...

Gjest Kayia
Skrevet

Nei, det kom i et brev. Et brev med andres navn og adresse har man ikke lov å åpne en gang. Jeg hadde ikke likt at mine prøver på tena lady hadde havnet hos noen andre...

Det holder med deg i. Jeg ville som sagt tatt en tlf jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...