Gjest fleskeberg Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Alle mine kilo legger seg på magen. Jeg er ikke så høy, derfor er magen stor. Det forundrer meg ikke om noen tror at jeg er gravid. Hva funker for å få vekk fettet? Er mageplastikk for drastisk? Kan man få det dekket på medisinsk grunnlag hvis det er ille nok? 0 Siter
Rith Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 For å få dekket mageplastikk må man ha et heng på minst 2 cm, og fysiske plager i form av eksem, sopp ol. Ligger alt over magen? Må vurdere vekt i forhold til høyde, og se om det er noe man kan slanke bort. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Jeg ville forsøkt å kutte ut ølet før jeg forsøkte mageplastikk. 0 Siter
Rith Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Jeg ville forsøkt å kutte ut ølet før jeg forsøkte mageplastikk. Hehe regnet med at det var ølmage i anførselstegn jeg. Det kan minne om en "ølmage" om alt legger seg rundt midjen. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Hehe regnet med at det var ølmage i anførselstegn jeg. Det kan minne om en "ølmage" om alt legger seg rundt midjen. Siden det manglet anførselstegn, regnet jeg med at det var øl-mage, men her kan jeg jo ta feil :-) 0 Siter
Gjest fleskeberg Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Siden det manglet anførselstegn, regnet jeg med at det var øl-mage, men her kan jeg jo ta feil :-) ja det burde vært noen anførselstegn der 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 ja det burde vært noen anførselstegn der ;-) 0 Siter
Gjest emmen Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Se om det kan gjøres noen enkle grep med kostholdet og kondisjonstrening. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Magefett blir lettest borte med et kosthold basert på minst mulig karbohydrater, og med mer proteiner og fett. Ellers er det noen kroppstyper som har slanke ekstremiteter (armer og ben) og en større overkropp. Da er det lite å gjøre med det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.