Gjest gubbe1958 Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Er det jeg som er 52 som ikke liker forandring?Blir nesten sliten eller deppa om jeg skulle flytte igjen,men bor i et ganske dyrt hus alene.Å bruke 2 mill på ett hus er mye,når man får bra hus fra 1 mill og man kan kose seg litt på livets høst.Hva skal man med penger om man ikke vil bruke de?Har 4 gamle bilvrak jeg kan få 20 000 for.Da har jeg nok til egenandel ved lån til bil.Eller jeg kan ta av formuen ved salg av huset.Får angst bare av å tenke på Oslo og omegn,kniminalitet og stress.Selv om jeg bor i Høland,er det jo bare 45 minutter til Oslo via Fetsund.Om jeg tør.Før var jeg i Oslo hver mnd,men nå frister Strømmen Storsenter mer.Varemessa ligger jo i Lillestrøm og både Auirskog og Bjørkelangen har bilsalg.Så desverre Oslo,jeg trenger deg ikke.Ser at noen koser seg i tåka i bakken,men jeg har tv,ser tåka like fint hjemmefra.God Vår! Heia Bjørgen og Nordtug! 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 ''Ser at noen koser seg i tåka i bakken,men jeg har tv,ser tåka like fint hjemmefra'' Jeg tviler ikke. Ha det fortsatt fint i tåkeheimen :-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er født samme år som deg og er midt i livets sommer. In between - likt og moden vin. Jeg har tenkt å nyte livets sommer så lenge jeg kan, i Oslo og andre steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.