Gå til innhold

Samme gamle tralten?

Anbefalte innlegg

Gjest gubbe1958

Er det jeg som er 52 som ikke liker forandring?Blir nesten sliten eller deppa om jeg skulle flytte igjen,men bor i et ganske dyrt hus alene.Å bruke 2 mill på ett hus er mye,når man får bra hus fra 1 mill og man kan kose seg litt på livets høst.Hva skal man med penger om man ikke vil bruke de?Har 4 gamle bilvrak jeg kan få 20 000 for.Da har jeg nok til egenandel ved lån til bil.Eller jeg kan ta av formuen ved salg av huset.Får angst bare av å tenke på Oslo og omegn,kniminalitet og stress.Selv om jeg bor i Høland,er det jo bare 45 minutter til Oslo via Fetsund.Om jeg tør.Før var jeg i Oslo hver mnd,men nå frister Strømmen Storsenter mer.Varemessa ligger jo i Lillestrøm og både Auirskog og Bjørkelangen har bilsalg.Så desverre Oslo,jeg trenger deg ikke.Ser at noen koser seg i tåka i bakken,men jeg har tv,ser tåka like fint hjemmefra.God Vår! Heia Bjørgen og Nordtug!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361387-samme-gamle-tralten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...