Gå til innhold

Rosablogging på sitt beste!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kayia

Tok bare en rask kikk, umulig å orke mer. At det går an! :o

Skikkelig pinlig...

Det er bare (nok) en tv-serie... Lene Kongsvik Johansen spiller alle roller, deriblant denne karakteren som ser ut for å være dratt alt for langt til at det blir gøy.... http://www.facebook.com/Kongsvikungdomsskole

Annonse

nitty-gritty

Jizzz....jeg synes ikke rosafargen var værre enn stavinga hennes :S

"Rosablogger" er en spesiell type blogger som ikke snakker om noe spesielt, er kvinne (jente), tilnærmet alltid platinablond og stort sett bare bryr seg om klær og sminke. De er veldig populære (av en eller annen grunn).

"Rosablogger" er en spesiell type blogger som ikke snakker om noe spesielt, er kvinne (jente), tilnærmet alltid platinablond og stort sett bare bryr seg om klær og sminke. De er veldig populære (av en eller annen grunn).

Ok, takk for info. Visste ikke det :)

Det kommer vel mye rart utav en slik platinablond sak da sikkert :P

Gjest Elextra

Det er bare (nok) en tv-serie... Lene Kongsvik Johansen spiller alle roller, deriblant denne karakteren som ser ut for å være dratt alt for langt til at det blir gøy.... http://www.facebook.com/Kongsvikungdomsskole

Aha, så alt er bare fleip? Håper vel nesten det, ja...

Kikker videre:

''Jeg elsker og danse og skal bli danser og så advokat når jeg blir stor.

god tar alle venne forespørelseler

''

Annonse

Gjest Kayia

Aha, så alt er bare fleip? Håper vel nesten det, ja...

Kikker videre:

''Jeg elsker og danse og skal bli danser og så advokat når jeg blir stor.

god tar alle venne forespørelseler

''

Jepp, bare tull. Av det jeg har sett er frekvensen av ordelingsfeil, stave- og gramatikkfeil såpass overdrevet at det blir to much for min del (men sikkert midt i blinken for fjortisene...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...