Gå til innhold

dopa og voldtatt...


Gjest søppel

Anbefalte innlegg

Gjest søppel

føler meg jævli, vet det er noe som ikke stemmer...

jeg drakk litte grann, det husker jeg, men ble aldri riktig full, dro opp på rommet til en type for å spise chilinøtter...drakk litt mer der også, etterdet er nesten alt svart...

kunne ha trodd alt var en drøm, hvis jeg ikke hadde våkna opp i senga mi med trusa feil vei, og blåmerker på inner siden av lårene...

litt senere husker jeg flere bilder, og det er jævli...

føler meg så møkkete, men hjelper ikke å dusje, vil ikke lenger ligge i senga mi, la meg på gulvet i går...klarte ikke tanken på hva som hadde skjedd...

men kan det virkelig ha skjedd, det er så uvirkelig...dopa og voldtatt, men ville gjort det..

satt og snakka med han litt tidligere om at jeg hadde mistanke om at jeg var gravid osv...oxo bruker han det mot meg..og voldtar meg...faen..

dro til sykehuset for å få blodprøve, men ble sendt videre til legevakta, som sendte meg videre til legen min, problemet er at de har stengt i helga..så får kanskje aldri vite det..

bitene i puzzlespillet er forsvunnet..har vandret tilbake, tenkt på alt som egentlig skjedde....men pang, så er plutselig alt svart, og jeg våkner dagen etterpå...

og jeg virket også helt dopa, var helt rar...

vil aldri se han mer, vil drepe han...men kan ikke drepe han, men han dytter meg utfor stupet og snart faller jeg...

det er som om jeg synker i kvikksand, synker lenger og lenger ned, ingen drar meg opp, de er alle der oppe, hopper og tråkker på meg..

faen jeg vil dø,jeg blir aldri ren igjen, jeg vil alltid lure på hva som egentlig skjedde...

tenk at man kan bli dopa og voldtatt og ikke huske noen ting...og han har universalnøkkel på huset jeg bor...

vil aldri se han mer, vil dø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Jeg har ikke personlig erfaring med dette, men jeg vet at det er flere her inne som har liknende opplevelser. Håper de kan skrive til deg og si litt om hvilke erfaringer de har i ettertid.

Det viktigste er at du ikke mister motet, at du ikke gir deg selv skylden for det som skjedde, men klarer å fighte eventuell skyldfølelse og skam. Det er jo syke folk som holder på slik. Hvordan kan vi beskytte oss mot det?

Skriv mer, fortell hvordan det går med deg. Vi er mange som bryr oss. Og for oss er du slett ikke søppel, men et verdifullt medmenneske, bare så du vet det!

Vennlig hilsen og klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søppel

Kjære deg!

Jeg har ikke personlig erfaring med dette, men jeg vet at det er flere her inne som har liknende opplevelser. Håper de kan skrive til deg og si litt om hvilke erfaringer de har i ettertid.

Det viktigste er at du ikke mister motet, at du ikke gir deg selv skylden for det som skjedde, men klarer å fighte eventuell skyldfølelse og skam. Det er jo syke folk som holder på slik. Hvordan kan vi beskytte oss mot det?

Skriv mer, fortell hvordan det går med deg. Vi er mange som bryr oss. Og for oss er du slett ikke søppel, men et verdifullt medmenneske, bare så du vet det!

Vennlig hilsen og klem fra Grete :-)

vi kan ikke beskytte oss mot det, det er det som er så jævli...

vil ikke drepe han...men knuse han, saksøke han og torturere han...han skal kjenne litt av smerten han påførte meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...