Gå til innhold

sminkespørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg sminker meg svært sjelden til hverdags (bare om jeg skal skjule urenheter og rødhet).

Til spesielle anledninger liker jeg å ta på litt, og da bruker jeg mineralpudder, farge til øyebrynene, lipgloss og that's it.

Pudderet dekker fargeforskjeller i ansiktet veldig godt synes jeg, og det både ser ut og kjennes naturlig.

Før mineralpudder kom på markedet brukte jeg flytende foundation og var forsåvidt fornøyd med resultatet, men følte at jeg bar en maske. Syntes det var ubehagelig.

Den flytende foundationen fra Mary Kay er nydelig! Kjennes (og ser) ikke ut som man har sminke på i det hele tatt:)

Fortsetter under...

Gjest gjør det i parfymeri allikevel

Avtal en time hos et parfymeri, at du kommer innom denne formiddagen og de sminker deg. Feks hos body shop eller et annet ikke veldig "stivt" sted.

Hvis du sier at du bare vil ha litt sminke på, så er sjansen for at det ser mye mer natulrig ut når de gjør det, mye større enn om du skal gjøre det selv for føste gang.

Selv om man bare trenger litt sminke, så er det flere produkter, og veldig mye penger for noe du ikke kommer til å bruke etterpå!

Sara Bernard

''Si at du tar med en liten flaske champis dere kan dele mens dere blir fjonget opp :o)''

Oi, jeg ville ikke ha delt en flaske sjampis med forloveren før bryllupet. Det er jo ikke noe "jente-vorspiel", da, og jeg ville heller satset på å være klar og edru før vielsen. :-)

Man trenger jo ikke drikke alt? Og om de deler en halvflaske mellom både brud, forlover, sminkør og frisør blir jo ikke mange dråpene på hver heller. Trodde det var vanlig å ta seg et lite glass under forberedelsene jeg. Det skal hvertfall jeg når dagen kommer :-)

Man trenger jo ikke drikke alt? Og om de deler en halvflaske mellom både brud, forlover, sminkør og frisør blir jo ikke mange dråpene på hver heller. Trodde det var vanlig å ta seg et lite glass under forberedelsene jeg. Det skal hvertfall jeg når dagen kommer :-)

:-) Jeg vet ikke hva som er vanlig. I mitt tilfelle dro jeg til en frisør som ikke var en venninne, og ble hentet etterpå av moren min (hadde ikke lyst til å gå hjem, selv om det var kort vei, med slør og det hele *S*), og deretter kledte jeg meg og sminket meg selv, med litt hjelp fra mor med kjolen.

Forloveren min så jeg ikke før under vielsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...