Gjest 9to5 Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Lurer på hvor mange her inne som går på trygd. Det gjør jeg. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 jobber. Ful stilling satt sammen av 3 delstillinger. 0 Siter
200eek Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jeg jobber full stilling og stortrives i jobben min Jobben er en hovedjobb, plus at jeg for et år tilbake fikk en annen jobb på siden som gjør arbeidsdagen min veldig variert og utfordrende Så har jeg nå blitt med på et prosjekt som også gir utrolig spennende utfordringer og som gjør at jeg må dra litt hit og dit på møter Har et stort eget kontor og jobber med veldig frihet under ansvar. Tjener bra Så jeg er superfornøyd 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jobber i full stilling, dvs. jeg jobber noe mer. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har valgt å være hjemmeværende. Hvertfall så lenge barna er små. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.