Gå til innhold

FU: Jobber du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

4

• Colette

4

• morsan

2

• Mandolaika

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Nerda

Jeg går på trygd. Dette har helt klare grunner, men det var ikke meningen å skrive om det. Jeg var mer opptatt av at jeg selv om jeg er på trygd er opptatt av å finne meg en småsmåjobb sånn at jeg kan klare og gjennomføre uten bekymringer for hva jeg får til eller kan følge opp. Faktisk er jeg meget spent, for jeg har fått innvilget arb. med bistand fra 1.3., dog sliter jeg litt med de(n) som skal følge meg opp sammen med NAV. Får ikke tak i folk - ikke offentlig eller på mob. MEN jeg ligger på de, ringer på de et par ganger om dagen. Om noen timer får jeg vurdere om jeg skal ringe Nav-saksbehandleren siden det er ukeslutt. Litt dårlig av de som skal følge meg opp (spesialist på sysnhandicap), men det kan jo være sykdom e.l. - noe jeg selvsagt ikke kan gjøre noe med. Saksbehandleren min i NAV lokalt regner jeg evt vil ta kontkt. Men det blir spanande til veku....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361426-fu-jobber-du/page/2/#findComment-3126960
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...