Gå til innhold

Orlando

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Åååh, det blir så herlig! Og jeg skulle så utrolig gjerne reist jeg også!!!

Sommeren for 2 år siden reiste jeg alene over til USA. Tok ruta fra Oslo til Newark da også og så 2 innenriksfly videre. Åh, det var så herlig. Hadde noen timer på hver flyplass og bare koste meg med å se på folket (så mye rart ;)), spise mat, kjøpe og lese magasiner (vanvittig utvalg!) og bare nyte det å være på reise uten å måtte ta hensyn til noen andre enn meg selv.

Sukk...

Du kommer til å få det så flott, Shira :)

''Du kommer til å få det så flott, Shira :)

''

Jepp! :o)

Du, siste spm, er det 1 kolli med billigbillettene til Continental? På 20 kg eller?

Usj, jeg skulle helst hatt 60 kg eller noe, hi hi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362153-orlando/page/2/#findComment-3138647
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Shira :o)' timestamp='1300994805' post='4551550]

''Du kommer til å få det så flott, Shira :)

''

Jepp! :o)

Du, siste spm, er det 1 kolli med billigbillettene til Continental? På 20 kg eller?

Usj, jeg skulle helst hatt 60 kg eller noe, hi hi.

Hmmm, tror det ble endret for ikke så lenge siden. Tror du må sjekke continental sine sider for å vite nøyaktig. 1 kolli er jo lite... Særlig på tur hjem...

Ta med en stor håndbaggasje også :) Du kan ha det i tillegg til håndveske.

Ønsker deg en kjempegod tur i morgen! Gleder meg til å få referat :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362153-orlando/page/2/#findComment-3138848
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Hmmm, tror det ble endret for ikke så lenge siden. Tror du må sjekke continental sine sider for å vite nøyaktig. 1 kolli er jo lite... Særlig på tur hjem...

Ta med en stor håndbaggasje også :) Du kan ha det i tillegg til håndveske.

Ønsker deg en kjempegod tur i morgen! Gleder meg til å få referat :)

På nettsidene stod det 2 kolli, men på billetten (som for øvrig bare er en sånn utskriftgreie fra ett reisebyrå) stod det Bag: 1 PC.

Jaja. Akkurat slikt er litt py når ikke jeg ordner selv. Jeg har ikke pakket enda, reiser hjemmefra om 3 timer, så jeg skal pakke nuh! :o) Skal ikke ha med så mye, jeg handler heller, eneste er litt varme klær til dagene i NY. Samt en enkel kjole til en sånn fancy middag jeg må være med på.

Så lenge jeg har medisinene mine + stomiutstyr, så tar jeg det hele med knusende ro. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362153-orlando/page/2/#findComment-3138860
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...