Gå til innhold

Kan jeg ta zoloft med en gang etter endt bruk av cipramil?

Anbefalte innlegg

sandrabullock

hei!!Håper du kan svare meg på dette NHH!!!Hargått på cipramil 20 mg en stund, men pga bivirkninger har jeg nå fått utskrevet zoloft..legen min sier jeg kan starte med zoloft med en gang nå..., men jeg har lest at man bør vente litt før man begynner med nytt antidep.-middel etter endt bruk av et annet..

Jeg har nå "elektriske fornemminger " i kroppen, vet at dette er fordi jeg har slutte t med cipramil..Føler nesten t jeg har abstinenser..Vil begynne på zoloft, men hva er riktig..??Kan jeg begynne rett åp de, eller må jeg vente???

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du ikke bare kan, men du bør ta Zoloft med en gang.

Cipramil og Zoloft tilhører samme gruppe medisiner, SSRI.

Det er riktig at en ved overgang mellom enkelte preparater skal ha en pause. Dette gjelder ikke ved skifte fra et SSRI til et annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...