Gå til innhold

NHD, fortvilet og sviktet..

Anbefalte innlegg

Gjest uten nick nå!

Hvorfor går det galt når det beynner å gå bra? I går sendte ei som jeg trodde var venninne, melding der det stod at det gikk rykte om meg på skolen. Hun nevnte utseende og oppførsel. De som er de skikkelige gode vennene mine, sier de aldri har hørt det, og at det ikke er noe galt med meg.. Men hvorfor gjør hun sånt??? Nå ville hun ikke være venner med meg, for da kom rykte på henne.. men hun har jammen meg rykte som er dårlige fra før av.. hun har ikke noe bedre eller penere utseende enn meg, i følge ei venninne. Hun venninna ble sint på henne, sa hun skulle snakke til henne. Hva skal jeg gjøre? Nå klarer jeg ikke stole på noen...sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36295-nhd-fortvilet-og-sviktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dessverre er livet slik at ikke alle oppfører seg som de burde. Når en er ung, blir en lett skuffet og har vanskelig for å tåle at det er slik.

Jeg tror en må jobbe med å tåle at det er slik. Dessuten må en være selektiv på hvem en vil "dele seg" med. Dessuten får en sette enda mer pris på de riktig gode vennene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...