Gå til innhold

TV Norge film


miriander

Anbefalte innlegg

Det går i øyeblikket en film på tv norge. En som handler om en jente som rømte hjemmefra fordi kjæresten til moren misbrukte henne.

På rømmen treffer hun en "hyggelig" fyr som hun forelsker seg i. Han viser seg å være en drittsekkk som får henne inn i strippebransjen...

Moren oppdager kjærestens svik og følger etter datteren...

Ikke det at jeg har opplevd dette selv, men jeg har vært utsatt for voldtekt. Og når jeg så på filmen så satt jeg og frøs og skalv...og var helt utafor. Filmen fortsetter om litt men jeg klarer ikke å se...selv om sjansen for "happy ending" er stor i en slik film...

Rart hvor mye en slik film virker inn på en - selv mange år etter overgrepet skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så også filmen, men fikk ikke med meg slutten pga at jeg fikk en telefon. Men tenker som deg: det gikk sikkert bra, det var jo amerikansk film.... typisk!

Det er rart hvordan helt uventede ting kan utløse minner og reaksjoner. Det kan være en lyd, en lukt, en bil, smaken av mat - og gjerne når vi er minst forberedt på at det skal "treffe feil". Kjenner meg igjen i hvordan du har det, selv om jeg ikke reagerte på filmen. Fint at du skriver her, og får ut litt steam på den måten!

*Trøsteklemmer deg!*

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...