Gå til innhold

Havet Blått!


DIXI

Anbefalte innlegg

Kjære deg!

Jeg ble så glad når jeg leste innlegget du hadde skrevet til meg, for det virker som du har det bra! Du er så munter, fniser og ler, og spøker med andre. Sånt gjør veldig godt for meg å se, for da tenker jeg at: Nå har hun det MYE bedre enn i vår - og det unner jeg deg!!

Du har blitt flink til å svare på andres innlegg og gi andre oppmuntringer og hyggelige svar, og det er jo bare så flott!

Jobben din må være krevende, men sikkert også interessant, for det er kjempekjekt å jobbe med ungdom. Jeg jobbet på Utekontakten i Stavanger i to perioder, og det var skikkelig givende. Både de unge og de som jobbet der var herlige!

Håper du får hyggelige dager med svigermor på besøk, og at dere kan finne på ting å gjøre sammen, slik at det ikke blir bare triste og leie tanker for henne. Du er en ressurs som heller ikke skal på gamlehjemmet på en stund enda!

Klem fra Grete som skal ha høstferie i helgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Havet Blått

hei Grete!!!

1000 takk for dette og hyggelig få høre fra deg. :)

å heldiggris du skal ha høst ferie,kan vi bytte ?? hhihi :¤

Håper at du få masse dager med sol i neste uke...

God høst ferier!!!

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...