Gå til innhold

Utbrenthet med flere problemer

Anbefalte innlegg

Kjære NHD!

Jeg har de siste 3 ukene vært sykemeldt på grunn av stress, høyt blodtrykk, tegn til utbrenthet og depresjon som følge av dette.

Føler nå etter 3 uker at jeg begynner å se positivt på hverdagen. Jeg føler nå at det kanskje har vært jobben som har gjort at ting har kludret seg til på det følelses messige plan selv om jeg ikke ante noen relasjon mellom problemene.

Jeg er fortiden usikker på om jeg vil fortsette i min eksisterende jobb, bytte jobb eller utdanne meg innen noe annet.

Hva som er merkelig er at nå som jeg begynner å føle meg bedre har jeg fått ett helt annet problem.

Matlysten er der men jeg kaster opp ca 15 minutter etter at jeg har spist. jeg føler ikke noe ubehag, det føles bare som om jeg har spist for mye og må kaste opp det som ligger på toppen. Jeg har virkelig matlyst og har etter ett lengre jetsett liv fått igjen min tidligere interesse for å lage mat, sunn og riktig mat (er ikke overvektig).

Vanligvis spiser jeg frokost, lunsj, middag og kveldsmat regelmessig ,men nå spiser jeg kun to ganger om dagen.

Holder greit på første måltidet men det andre kommer som regel opp igjen og det virker som om magen rett og slett er helt tom da jeg ser at det kun er siste måltid som kommer opp igjen og maten ser ikke ut som noen "gøgge" bare rett og slett det jeg har spist som er blitt bløtt..

Jeg har nå kastet opp hver dag i 5 dager og er litt engstelig for dette. Skal tilbake til lege den 10. oktober for å prate om hvordan det er gått de siste 2 ukene.

Kan oppkasten være relatert til mine andre problemer ?

Takker for svar

Hilsen en som vanligvis aldri er syk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36360-utbrenthet-med-flere-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...