Gå til innhold

Folk skiller seg for lett


Gjest satsende

Anbefalte innlegg

Gjest satsende

Hadde ikke du blitt kvalm ved tanken på å ha et intimt forhold til broren din? Det har jo ingenting med at det er noe feil med broren din å gjøre? Det samme føler jeg for min eks siden jeg følte det som han var en bror, ikke en kjæreste.

Det hadde vært kvalmt ja, så klart. Jeg syns allikevel noe blir unaturlig og kanskje litt psykt (ja, ikke bli så sur igjen da) om en får et SÅ brodelig forhold til en mann en en gang var forelsket i og ville gifte seg med. At man får en vennskapsforhold som kan ligne et søskenforhold tror jeg er helt normalt men ikke så sterkt at en føler det AKKURATT som en bror.

Lar du deg virkelig presse til å skrive noe? Har du ikke selv det hele og fulle ansvaret for hva du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mandolaika

    37

  • Sør

    27

  • Dorthe

    6

  • Lillemus

    5

Mest aktive i denne tråden

''Det var mange som tilga utroskap før av hele sitt hjerte. ''

Hvor har du denne påstanden fra? Hvordan har du målt den?

Man kunne like gjerne skrevet at "''Det er mange som tilgir utroskap nå enn før av hele sitt hjerte. '', uten at noen av oss har dokumentasjon for verken den første eller andre versjonen.

Nostalgi var bedre før.

Med vennlig hilsen

''Nostalgi var bedre før.''

*Humrer*, det var dagens kommentar for meg; you made my day, for å si det på godt nynorsk ;-)

Ser nå at kommentaren er noen dager gammel, men den holder seg meget godt :-) Adopterer den tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nostalgi var bedre før.''

*Humrer*, det var dagens kommentar for meg; you made my day, for å si det på godt nynorsk ;-)

Ser nå at kommentaren er noen dager gammel, men den holder seg meget godt :-) Adopterer den tvert.

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange som tilga utroskap før av hele sitt hjerte. I Midtøsten sier de at de er flinkere til å telle til 100 enn vi er her.

Hvilke andre valg enn å tilgi utroskap har disse kvinnene i midtøsten? De må bite det i seg for stillingen deres i samfunnet og i ekteskapet er noe ganske annet enn her i vesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det hadde vært kvalmt ja, så klart. Jeg syns allikevel noe blir unaturlig og kanskje litt psykt (ja, ikke bli så sur igjen da) om en får et SÅ brodelig forhold til en mann en en gang var forelsket i og ville gifte seg med. At man får en vennskapsforhold som kan ligne et søskenforhold tror jeg er helt normalt men ikke så sterkt at en føler det AKKURATT som en bror.

Lar du deg virkelig presse til å skrive noe? Har du ikke selv det hele og fulle ansvaret for hva du skriver?

Bare pass deg nå, så jeg ikke blir frista til å skrive om daue fisker igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre valg enn å tilgi utroskap har disse kvinnene i midtøsten? De må bite det i seg for stillingen deres i samfunnet og i ekteskapet er noe ganske annet enn her i vesten.

Det varierer fra land til land - kristne kvinner og menn (det store flertall) kan jo heller ikke skille seg, offisielt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare pass deg nå, så jeg ikke blir frista til å skrive om daue fisker igjen :P

:stikker:

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forksjell på å si i fra på en pen måte at en synes de går for langt enn å skrive så mye om hvor frastøtende mannen hennes ble for henne. En kan tenke hva en vil men å si eller skrive det til andre igjen og igjen er dårlig gjort mener jeg. Hvis ike du ser helt forskjell på det så vet du neppe noe om hva mobbing er.

Aner ikke hvorfor jeg leser en fleire dager gammel tråd, men nå er jeg snart ferdig.

''Det er forksjell på å si i fra på en pen måte at en synes de går for langt enn å skrive så mye om hvor frastøtende mannen hennes ble for henne.''

For det første kan ikke du påberope deg å si fra på en pen måte.

For det andre har da ikke 'togli' snakka stygt om mannen sin, snarere tvert imot! Absolutt ingenting tyder på at barna lider noen nød heller, alt tyder på det motsatte. (Ja, jeg er provosert nå).

Jeg syns du er direkte ufin i denne tråden, og støtter 'togli' og 'Mandolaika' 100%.

'togli': jeg har ikke fått med meg det med den daue fisken; men spy det ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Hvilke andre valg enn å tilgi utroskap har disse kvinnene i midtøsten? De må bite det i seg for stillingen deres i samfunnet og i ekteskapet er noe ganske annet enn her i vesten.

Jeg har snakket med mange mennesker som har flyttet til andre land fra Midtøsten og også mange som bor der og aldri kommet utenfor sitt eget land. Syn på utroskap er forskjellig som så mye annet. Syn på skilsmisse er også forskjellig. Jeg har ingen grunn til annet enn å høre på dem når de mener at de er flinkere til å telle til 100, på samme måte som jeg hører på deg når du sier at de ikke har noen andre valg. Noen mener at min livssitasjon er grusom og at de heller ville dø. Mange vestlige misunner meg mitt liv. Jeg hører på begge deler og funderer over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...