Gå til innhold

Det første skrittet.....


keila

Anbefalte innlegg

Ok......No e æ nervøs....Oppdaga den hær sida idag..Leita væll ætter den....Æ har endeli begynt å tru på mæ sjøl, på minnan..Ville ikkje tru at dæm va sann!! Æ kjente han jo næsten ikkje, han va jo ubetydeli i livet mitt...Va han ikkje?? Nei, han tvingte sæ inn i livet mitt og sørga førr at han ble en del av det førr alltid! Men det har æ ikkje innsedd førr no, 18 år ætter.. Æ ble plutseli et seksuelt misbrukt barn, som 22-åring!! Og æ huske ikkje ka han gjorde..bare enkelte episoda. Og som æ skreiv te "dussa". Det skræmme mæ!!! Men igår bestæmte æ mæ førr å ta det første skrittet..Æ ringte te en hjælpe telefon, og alt bare "fossa" ut av mæ!! No føle æ at æ har skrudd på kranen og ikkje klare å skru den av igjæn!!! Æ har så mye æ lure på, følelsan mine e fullstendi i kaos, seksualiteten min føles "skitten" og skyldfølelsen min ligg som en hard klump i magen. Æ ble gla, redd, æ vet ikkje..Da æ oppdaga det hær forumet. Æ føle at æ træng å "snakke" med nån som forstår! Og når æ læsste innlæggan, så va det som om æ læsste mine egne tanka!!! Æ føle mæ ikkje så aleina længer...så unaturli, skjønne ka æ mene? Æ e så heldi at æ har en utruli flott samboer som støtte mæ, og det e godt! Men han vet ikkje ka æ går igjænnom, han kan bare være dær førr mæ!! Æ træng å snakke me nån som vet...Som føle, har følt d samme!!! Og æ vil gi den støtta æ kan te dåkker som træng d like mye som mæ!! Førr vi kan alle klare d! Vi må ikkje la "dæm vinne"!! Dæm e ikkje værdt det!!!!! Lykka tell alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Keila og velkommen til forumet!

Jeg synes det er flott at du har skrudd på krana og la det bare fosse ut av deg! Fortsett med det!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...