cathlin Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Hva er det motsatte ordet for utvikling. Jeg er så drittlei av utvikling. Utvikling overalt. Hvorfor skal alt utvikles og utvikles og utvikles og utvikles og utvikles....? Whyyyyyyyyyyyyyy? Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg-h.. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Stagnasjon. Med vennlig hilsen Nei, det kan det ikke være. Det må jo være noe sånt som innvikling eller et eller annet. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Stagnasjon? Du vil at alt skal stagnere...? Jeg tror du trenger å høre på noe reggae:) 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Nei, det kan det ikke være. Det må jo være noe sånt som innvikling eller et eller annet. Innvikling er et veldig bra ord, men det høres mer ut som om man har surret seg fast i midten av et garnnøste eller noe. Hva med stillvikling? Bakvikling, jeg liker hvordan det føles å si, men jeg får ikke helt tak på hva det kan bety:) 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Stagnasjon? Du vil at alt skal stagnere...? Jeg tror du trenger å høre på noe reggae:) Nei, jeg vil at det skal innvikles tilbake til start. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Innvikling er et veldig bra ord, men det høres mer ut som om man har surret seg fast i midten av et garnnøste eller noe. Hva med stillvikling? Bakvikling, jeg liker hvordan det føles å si, men jeg får ikke helt tak på hva det kan bety:) Jeg skal gi deg bakvikling. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Nei, jeg vil at det skal innvikles tilbake til start. '' Nei, jeg vil at det skal innvikles tilbake til start.'' Det skjer på lørdag. Det står på Åpent Forum. Verdens ende og greier. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 '' Nei, jeg vil at det skal innvikles tilbake til start.'' Det skjer på lørdag. Det står på Åpent Forum. Verdens ende og greier. Bra. For nå gidder jeg faen ikke mer utvikling. 0 Siter
dingsedama Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Jeg skal gi deg bakvikling. regresjon er vel motsatte av utvikling... da går man tilbake.. mens stagnasjon er vel mer "bom stopp"? 0 Siter
Gjest nopeenope Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Stagnasjon. Med vennlig hilsen Det blir vel heller regresjon, tenker jeg 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Regresjon Et -ing ord som blir til et -sjon ord? Det kan jo ikke stemme. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Tilbakegang? Det blir så negativt igjen. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 regresjon er vel motsatte av utvikling... da går man tilbake.. mens stagnasjon er vel mer "bom stopp"? Jeg tror vi må lage et nytt ord. Liker verken ordene regresjon eller tilbakegang. 0 Siter
skal Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Jeg liker innvikles. Eller jeg liker det ikke, men liker ordet. Vi kan bytte, du får innvikle og så kan jeg overta utviklingen. Eventuellt kan vi skulle å vikle i det hele tatt og reise til en strand og drikke latte og spise is! 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Jeg liker innvikles. Eller jeg liker det ikke, men liker ordet. Vi kan bytte, du får innvikle og så kan jeg overta utviklingen. Eventuellt kan vi skulle å vikle i det hele tatt og reise til en strand og drikke latte og spise is! Endelig noen som har skjønt det! JA, vi drar til Italia og ligger på stranda, og få all denne utviklingen på avstand, og bare ligge å betrakte den på avstand mens VI nyter livet!!!!!!! 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 "Stillstand" Stand, hva betyr det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.