Gå til innhold

En stille ettermiddag

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg gikk tidlig hjem fra jobb i dag, fordi jeg var så grusomt uggen i magen. Det har heldigvis gitt seg. Men jeg fikk jo dermed en veldig lang ettermiddag hjemme!

Ungene kom fra skolen, kom innom, gikk ut igjen, og forsvant på hhv trening og bursdag. Bare eldstemann har vært hjemme nå de siste par timene. Veldig sjelden det bare er han og jeg sammen her. Vi har spilt piano, litt meg og mest han, spist litt sammen, og bare vært i ro. Egentlig veldig deilig. Vanligvis skjer det så himla mye i dette huset.

Har ikke gjort noe annet fornuftig enn å ta inn en vask fra snora, sette på en ny vask og henge den ut, og da være med eldstemann. Og ligge i senga og bli god i magen...

Håper ikke magen krøller mer på seg nå - sånn at jeg kan nyte helga! Ingen særlige planer hos oss, litt deilig det og :-)

Videoannonse
Annonse
Dark-Angel 82
Skrevet

God helg til deg & dine.

I morgen har de visst meldt sol her, vi får håpe det slår til. ;)

Gjest prust
Skrevet

God helg til deg & dine.

I morgen har de visst meldt sol her, vi får håpe det slår til. ;)

Deilig med sol i dag ja! Nå skal jeg ut og sette meg litt i hagen og få litt sol :-)

Magen min kom seg heldigvis fort, men i natt var det 9-åringens tur til å ha uggen mage :-(

Ha en god helg!

Dark-Angel 82
Skrevet

Deilig med sol i dag ja! Nå skal jeg ut og sette meg litt i hagen og få litt sol :-)

Magen min kom seg heldigvis fort, men i natt var det 9-åringens tur til å ha uggen mage :-(

Ha en god helg!

Usj, får håpe niåringen blir like fort god som deg da.

Mann er ute å klipper plenen her, men det er mye skyer, og litt vind... Jeg vil ha skyfri himmel... Men,men.. Bedre enn regn...

Ha en fin lørdag videre.

Gjest prust
Skrevet

Usj, får håpe niåringen blir like fort god som deg da.

Mann er ute å klipper plenen her, men det er mye skyer, og litt vind... Jeg vil ha skyfri himmel... Men,men.. Bedre enn regn...

Ha en fin lørdag videre.

Det ble golvvask, vindusvask, Sørlandssenteret og Dyreparken på oss i dag :-)

Nå holder 12 åringen på å lage pizzaboller! Og mor doler :-)

Dark-Angel 82
Skrevet

Det ble golvvask, vindusvask, Sørlandssenteret og Dyreparken på oss i dag :-)

Nå holder 12 åringen på å lage pizzaboller! Og mor doler :-)

Hørtes jo helt topp ut! Vi var i dyreparken her en dag, kjempe moro! Dere hadde greit vær i hvertfall. :)

Ha en fin kveld videre. Her har vi laget pizza. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...