Colette Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Nå er vi der! Hjelpe og trøste hvis maset til sør skal bli det siste jeg opplever. Da blir jeg oppriktig sur, altså. ''Nå er vi der! Hjelpe og trøste hvis maset til sør skal bli det siste jeg opplever. Da blir jeg oppriktig sur, altså.'' He..he...:-) Ja, det hadde vært en tragedie:-) 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Nå er vi der! Hjelpe og trøste hvis maset til sør skal bli det siste jeg opplever. Da blir jeg oppriktig sur, altså. ''Da blir jeg oppriktig sur, altså.'' Men innen du rekker å bli sur over at det var det siste du opplevde i denne verden, er det jo slutt :-) 0 Siter
tonie Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 ''Da blir jeg oppriktig sur, altså.'' Men innen du rekker å bli sur over at det var det siste du opplevde i denne verden, er det jo slutt :-) 0 Siter
siameser Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Jeg kan ikke forestille meg at jorda kan gå under mens det regner Det er så grønt og fint, og lukter så godt. Da er det lettere å tro at det snart er slutt når østavinden blåser gjennom marg og bein og snøfokken pisker i ansiktet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Klokka 18 norsk tid, var det ikke? I'm still here! Får håpe noen intervjuer pastoren senere. Det kan bli interessant å se hva han har å si. 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Nå er vi der! Hjelpe og trøste hvis maset til sør skal bli det siste jeg opplever. Da blir jeg oppriktig sur, altså. Filler! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.