Gå til innhold

Er sannheten at folk liker å irritere seg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Colette

11

• mrxx

6

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg tror ikke noen liker å irritere seg, men ved å starte denne tråden i tillegg til den andre som pågår, er du et gnagsår og det er det som kan være litt irriterende med deg.

Nåja, jeg forsøker å flytte fokus vekk fra Madelenemies tråd.

Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-)

Med vennlig hilsen

Nåja, jeg forsøker å flytte fokus vekk fra Madelenemies tråd.

Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-)

Med vennlig hilsen

''Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-)''

Det har aldri falt deg inn at du kanskje burde ta noe til deg? Dette beviser bare det vi mange har sagt, du har null selvinnsikt.

Annonse

Dette var vel rette rævva som feis! :-)

*venter i spenning på å se om Sør slutter å lese & svare i tråder av Nord og ned m fl*

''

*venter i spenning på å se om Sør slutter å lese & svare i tråder av Nord og ned m fl*''

Jeg klager da ikke over at folk skriver mange innlegg.

Jeg skriver tilbake at jeg er uenig i det de skriver.

Med vennlig hilsen

''Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-)''

Det har aldri falt deg inn at du kanskje burde ta noe til deg? Dette beviser bare det vi mange har sagt, du har null selvinnsikt.

Da har vi noe felles, i hvert fall! :-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Hvis du ikke liker det "Sør" skriver, hvorfor leser du innleggene?

For å ha noe å irritere deg over?

Leser svært sjeldent det du raller om, det er rett og slett for lite interessant. Men det betyr ikke at du burde ta noe til deg.

Du har fortsatt ikke svart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...