Sør Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Det kan da ikke være så vanskelig å hoppe over tråder og innlegg man ikke liker? Eller starte noen spennende tråder selv, i stedet for å syte over andres innlegg. Kan det? Eller er sannheten at folk liker å irritere seg? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Nei, jeg tror ikke noen liker å irritere seg, men ved å starte denne tråden i tillegg til den andre som pågår, er du et gnagsår og det er det som kan være litt irriterende med deg. 0 Siter
Sør Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Nei, jeg tror ikke noen liker å irritere seg, men ved å starte denne tråden i tillegg til den andre som pågår, er du et gnagsår og det er det som kan være litt irriterende med deg. Nåja, jeg forsøker å flytte fokus vekk fra Madelenemies tråd. Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Dette var vel rette rævva som feis! :-) *venter i spenning på å se om Sør slutter å lese & svare i tråder av Nord og ned m fl* 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Nåja, jeg forsøker å flytte fokus vekk fra Madelenemies tråd. Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-) Med vennlig hilsen ''Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-)'' Det har aldri falt deg inn at du kanskje burde ta noe til deg? Dette beviser bare det vi mange har sagt, du har null selvinnsikt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er usikker på om dette er selvironi på høyt nivå eller fredagspilsen som taler. 0 Siter
Sør Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Dette var vel rette rævva som feis! :-) *venter i spenning på å se om Sør slutter å lese & svare i tråder av Nord og ned m fl* '' *venter i spenning på å se om Sør slutter å lese & svare i tråder av Nord og ned m fl*'' Jeg klager da ikke over at folk skriver mange innlegg. Jeg skriver tilbake at jeg er uenig i det de skriver. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 ''Jeg er så vant med at folk hyler og skriker om meg, at jeg har sluttet å bry meg for mange år siden! :-)'' Det har aldri falt deg inn at du kanskje burde ta noe til deg? Dette beviser bare det vi mange har sagt, du har null selvinnsikt. Da har vi noe felles, i hvert fall! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Jeg er usikker på om dette er selvironi på høyt nivå eller fredagspilsen som taler. Du kjenner meg, og jeg drikker jo ikke! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Da har vi noe felles, i hvert fall! :-) Med vennlig hilsen Som jeg sa, du har aldri tenkte tanken at du burde ta noe til deg?....virkelig ikke?? 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Du kjenner meg, og jeg drikker jo ikke! :-) Med vennlig hilsen Det er godt gjort å ralle så mye som du gjør og enda være edru. 0 Siter
Sør Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Som jeg sa, du har aldri tenkte tanken at du burde ta noe til deg?....virkelig ikke?? Hvis du ikke liker det "Sør" skriver, hvorfor leser du innleggene? For å ha noe å irritere deg over? 0 Siter
Colette Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Hvis du ikke liker det "Sør" skriver, hvorfor leser du innleggene? For å ha noe å irritere deg over? Hvordan skal man unngå og lese dine innlegg????? 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Hvis du ikke liker det "Sør" skriver, hvorfor leser du innleggene? For å ha noe å irritere deg over? Leser svært sjeldent det du raller om, det er rett og slett for lite interessant. Men det betyr ikke at du burde ta noe til deg. Du har fortsatt ikke svart. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Det er godt gjort å ralle så mye som du gjør og enda være edru. Jeg er litt usikker på om det ville bli bedre eller verre (for oss andre) med noen fredagspils innabords (i Sørs mage) ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Leser svært sjeldent det du raller om, det er rett og slett for lite interessant. Men det betyr ikke at du burde ta noe til deg. Du har fortsatt ikke svart. Stå på, du som er sunn og normal :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er litt usikker på om det ville bli bedre eller verre (for oss andre) med noen fredagspils innabords (i Sørs mage) ;-) Verre kan det umulig bli:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Stå på, du som er sunn og normal :-) Sør sier vi er like:-) 0 Siter
Colette Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Sør sier vi er like:-) Hjælp...nei, det er dere ikke:-( Når skal noen stoppe denne mannen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.