Gå til innhold

Er sannheten at folk liker å irritere seg

Anbefalte innlegg

Leser svært sjeldent det du raller om, det er rett og slett for lite interessant. Men det betyr ikke at du burde ta noe til deg.

Du har fortsatt ikke svart.

Les gjerne hovedinnlegget igjen. Du kan selvsagt gjøre det personlig, men spørsmålet forblir:

Hvorfor leser folk innlegg som de vet vil irritere dem?

Og hvorfor klager de over det?

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Colette

11

• mrxx

6

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Hjælp...nei, det er dere ikke:-( Når skal noen stoppe denne mannen?

Som du så hjelpeløst skriver innlegg etter innlegg etter innlegg til... ;-)

Og som du så klager over i innlegg etter innlegg etter innlegg.

Med vennlig hilsen

Som du så hjelpeløst skriver innlegg etter innlegg etter innlegg til... ;-)

Og som du så klager over i innlegg etter innlegg etter innlegg.

Med vennlig hilsen

''Som du så hjelpeløst skriver innlegg etter innlegg etter innlegg til... ;-)

Og som du så klager over i innlegg etter innlegg etter innlegg.''

For det er jo selvfølgelig ikke noe hjelpeløst over dine repetrenede innlegg? Om du skjønte selv hvor dum og hjelpeløs du virker, når du må gjenta deg selv i 100-vis av innlegg - hver dag. Slutt med det.

''Som du så hjelpeløst skriver innlegg etter innlegg etter innlegg til... ;-)

Og som du så klager over i innlegg etter innlegg etter innlegg.''

For det er jo selvfølgelig ikke noe hjelpeløst over dine repetrenede innlegg? Om du skjønte selv hvor dum og hjelpeløs du virker, når du må gjenta deg selv i 100-vis av innlegg - hver dag. Slutt med det.

Men kjære deg - jeg klager dag ikke! Jeg syter ikke. Jeg synes det er fascinerende at folk faktisk skriver så mange innlegg for å si at de ikke liker innleggene.

Det er verd en doktorgradsavhandling! :-)

Med vennlig hilsen

Men kjære deg - jeg klager dag ikke! Jeg syter ikke. Jeg synes det er fascinerende at folk faktisk skriver så mange innlegg for å si at de ikke liker innleggene.

Det er verd en doktorgradsavhandling! :-)

Med vennlig hilsen

All oppmerksomhet er tydeligvis god oppmerksomhet?

Annonse

Hvorfor starter du ikke spennende tråder selv, fremfor å syte over andres tråder er for lange?

Med vennlig hilsen

Du ser fortsatt ikke det komiske i at du gjentar og gjentar det samme? Eller kanskje det ikke er så komisk? Kanskje det kan kalles forsøk på hjernevasking? Hjelp...

Du ser fortsatt ikke det komiske i at du gjentar og gjentar det samme? Eller kanskje det ikke er så komisk? Kanskje det kan kalles forsøk på hjernevasking? Hjelp...

Er det mer komisk enn at du svarer meg gang på gang på gang?

Med vennlig hilsen

All oppmerksomhet er tydeligvis god oppmerksomhet?

Nei, hvorfor skal man si fra når ting sklir ut? Hvorfor skal man bry seg? Hvorfor kan man ikke bare blunde og la verden gå sin gang, og bare bytte kanal?

Colette kjære, man skal ikke si fra, man skal heve seg over det. Nedlatende helst, med bitende sarkasmer og blunkefjes, så man skikkelig får vist at man ikke bare vet best, man er også en skøyer.

;)

Gjest Nickløsheletiden

Er det mer komisk enn at du svarer meg gang på gang på gang?

Med vennlig hilsen

Det er noe spesielt med fredagskveldene. Da stikker jeg på Mix og kjøper meg smågodt, så rigger jeg meg til i sofaen for å følge med på serien " Colette og Sør".

Men altså, jeg ser jo godt at det er du som har en stor trang til å svare Colette hver eneste fredag. Du liker å irritere henne Sør.

Nei, hvorfor skal man si fra når ting sklir ut? Hvorfor skal man bry seg? Hvorfor kan man ikke bare blunde og la verden gå sin gang, og bare bytte kanal?

Colette kjære, man skal ikke si fra, man skal heve seg over det. Nedlatende helst, med bitende sarkasmer og blunkefjes, så man skikkelig får vist at man ikke bare vet best, man er også en skøyer.

;)

Kjære deg tonie:-) Du får sagt det:-) Og jeg må jo bare bøye meg i støvet over din fabelaktige sans for sunt folkvett, i tillegg til din utrolige inntelligens, og måten og uttrykke denne på:-)

Hurra:-))

Det er noe spesielt med fredagskveldene. Da stikker jeg på Mix og kjøper meg smågodt, så rigger jeg meg til i sofaen for å følge med på serien " Colette og Sør".

Men altså, jeg ser jo godt at det er du som har en stor trang til å svare Colette hver eneste fredag. Du liker å irritere henne Sør.

Neida, jeg diskriminerer ikke! :-) Hun får det svaret hun ønsker seg - jeg er grei sånn!

Med vennlig hilsen

Annonse

Jo, jeg synes det virker som du er spesielt ute etter henne.

Virkelig ikke. Hvorfor i alle dager skulle jeg det? Jeg aner ikke hvem det er. Hvem som helst andre som hadde skrevet det samme hadde fått lignende svar. Selvsagt.

Med vennlig hilsen

Jo, jeg synes det virker som du er spesielt ute etter henne.

''Jo, jeg synes det virker som du er spesielt ute etter henne.''

Riktig. Han klarer ikke og la mine svar stå uimotsagt. Og i kveld fikk han jammen støtte av NHD også:-) Trangen til og flykte herfra begynner og bli nesten uimotståelig:-)

Gjest Nickløsheletiden

Riktig. Han klarer ikke og la mine svar stå uimotsagt. Og i kveld fikk han jammen støtte av NHD også:-) Trangen til og flykte herfra begynner og bli nesten uimotståelig:-)

'' Og i kveld fikk han jammen støtte av NHD også:-)''

Akkurat NHD svar leste jeg mest som en støtte til Madelenemie og ikke til Sør, men ellers har du rett.

''Han klarer ikke og la mine svar stå uimotsagt.''

I motsetning til deg, som aldri svarer meg! :knegg:

Med vennlig hilsen

Kjære deg tonie:-) Du får sagt det:-) Og jeg må jo bare bøye meg i støvet over din fabelaktige sans for sunt folkvett, i tillegg til din utrolige inntelligens, og måten og uttrykke denne på:-)

Hurra:-))

Ja...Jo....Ja, ok da;)

Men nå begynner jeg seriøst å bli lei av dette vaset her. Vi vet jo hvordan det ender? Ganske snart har alle innsett at det er meningsløst å diskutere videre med en som har forlatt bygningen forlengst, men satt favorittargumentene sine på repeat, og så går de og finner på noe mer givende, og så utroper han seg selv som vinneren.

''Han klarer ikke og la mine svar stå uimotsagt.''

I motsetning til deg, som aldri svarer meg! :knegg:

Med vennlig hilsen

Jeg har alltid hatt problemer med og la være og gå inn i diskusjon med folk jeg føler er "på viddene". Jeg er ofte enig med deg i dine meninger, men ikke i måten du uttrykker dem på. Gjentagelser og nedlatende bemerkinger...er det som går igjen. Du ville nå mye lenger med meningene dine ved og innta en annen og mer respektfull holdning til de du svarer her inne. Hvis ditt mål er og nå folk som er uenige med deg, og ikke bare provosere, vel og merke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...