Gå til innhold

Er sannheten at folk liker å irritere seg

Anbefalte innlegg

Jeg synes blandt annet Tonies & Colettes innlegg er vanskelig å tolke annerledes enn nevnt, selv med beste vilje, og det er ingenlunde ment hersketeknikk-aktig, mdere som en observasjon.. Jeg mener også å ha gjort slike observasjoner rundt temaet tidligere. Det er litt upop å være "likt" stikke seg frem, eller å få for mange svar.

Det forundrer meg noe, en skulle jo tro et forum med mange innlegg i var morsommere å være på enn et med få?

Når det går på TV-kikking (og forøvrig ellers i livet også;p) er jeg stappfull av irrasjonelle antipatier, og har mer enn nok av diverse folk jeg av ymse & dunkle årsaker ikke liker! ;D Men, jeg klarer både å skru av tv, eller bytte kanal, og hva mere viktig er ; jeg vil ikke kunne sitte å fortelle mine iritasjonsobjekter at jeg er lei av dem. Og jeg unner faktisk andre å like diverse tv & tvkjendiser, selv om det skulle ha seg slik at jeg personlig ikke kan fordra dem.

''Det er litt upop å være "likt" stikke seg frem, eller å få for mange svar.''

Jeg synes det er mange eksempler her inne på at noen får mange svar/tråder uten at de blir upoulære av den grunn, eller at folk klager over at personen dominerer/tar over forum. Det kommer an på innholdet og tonen.

''Det forundrer meg noe, en skulle jo tro et forum med mange innlegg i var morsommere å være på enn et med få?''

Det er jeg helt enig med deg i, og sånn sett synes jeg det er verre med dem som beklager seg over at det er et kjerringforum og at temaene ikke er "viktige nok" på generell basis.

Men det skjer jo fra tid til annen at noen synes at det spammes med innlegg fra en og samme person. Det er flere som har blitt oppfordret til DOL-pause pga for mange innlegg om det samme/lignende.

''Men, jeg klarer både å skru av tv, eller bytte kanal, og hva mere viktig er ; jeg vil ikke kunne sitte å fortelle mine iritasjonsobjekter at jeg er lei av dem.''

Nei, og det er jo det kjipe her at den som du er lei av vil høre det, i motsetning til tv-kjendisen som du akker deg om fra sofaen.

Det i seg selv skulle tilsi forsiktighet mht kritikk av andre dolere.

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Colette

11

• mrxx

6

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Hehe, er hevnens time kommet, laguna? Du likte ikke den kjerringkommentaren, skjønner jeg:)

Hæ?

Det eneste jeg ikke liker, er sånn oppgulp som det du driver med her. Oppgulp kan være gøy innimellom det altså, men den typen du har drevet med her, er det liksom så mye galt med at jeg ikke vet i hvilken ende jeg skal begynne enn gang.

Jeg klarer ikke å lese det på noen annen måte enn at du er smålig grisemisunnelig på at Madelenemie har flere lesere enn deg.

Lag deg noen tråder som folk svarer på i stedet for å sitte sånn da vel.

''Jeg tror det er surmaga sjalusi, smålighet og jantelov''

Jeg er ikke blant dem som irriterer meg over Madelenmie, men jeg synes at det må være lov å "få nok" av noe eller noen uten å bli beskyldt for å være sjalu og jantete.

Og med det samme jeg står på såpekassa, sev om dette ikke er tema i ditt innlegg her nå:

På samme vis mener jeg at det er fullstendig mulig å synes at en pen kjendis er "irriterende på TV" uten at man er misunnelig på at hun er så pen og blir sett av så mange, og jeg mener at det er fullstendig mulig å synes at en person er "for tynn" uten at det er misunnelse fordi man ikke er like tynn selv.

Jeg blir bare så lei at man alltid skal omtale den som har en annen oppfatning av en selv som misunnelig. Det er en hersketeknikk.

''Jeg blir bare så lei at man alltid skal omtale den som har en annen oppfatning av en selv som misunnelig. Det er en hersketeknikk.''

Signerer!

Reoe du har mye rett i det med irritasjon. Jeg kan heller ikke forstå at det er mulig å henge seg opp i hvem som skriver hva og hvor mye:-)

Nei, det er jo bare å hoppe over trådene, lese noe annet, eller fortrinnsvis skrive noe interessant selv.

Med vennlig hilsen

Det burde vært så enkelt at man bare lar vær å lese, ja. Men siden det tydeligvis er mange som leser tråder de irriterer seg over, så tror jeg fler enn de som vil innrømme det *liker* å irritere seg. Forsåvidt trenger de jo ikke innrømme det heller, det er tydelig nok å se. ;)

Annonse

''Jeg tror det er surmaga sjalusi, smålighet og jantelov''

Jeg er ikke blant dem som irriterer meg over Madelenmie, men jeg synes at det må være lov å "få nok" av noe eller noen uten å bli beskyldt for å være sjalu og jantete.

Og med det samme jeg står på såpekassa, sev om dette ikke er tema i ditt innlegg her nå:

På samme vis mener jeg at det er fullstendig mulig å synes at en pen kjendis er "irriterende på TV" uten at man er misunnelig på at hun er så pen og blir sett av så mange, og jeg mener at det er fullstendig mulig å synes at en person er "for tynn" uten at det er misunnelse fordi man ikke er like tynn selv.

Jeg blir bare så lei at man alltid skal omtale den som har en annen oppfatning av en selv som misunnelig. Det er en hersketeknikk.

Selvfølgelig kan man mene hva man vil. Men man trenger ikke å skrive sure innlegg om hva man ikke liker. Kom heller med nye innlegg om ting man vil snakke om.

Selvfølgelig kan man mene hva man vil. Men man trenger ikke å skrive sure innlegg om hva man ikke liker. Kom heller med nye innlegg om ting man vil snakke om.

Det er jeg enig i, men det er en annen diskusjon enn om det er et tegn på misunnelse at man ikke liker noe.

Det er jeg enig i, men det er en annen diskusjon enn om det er et tegn på misunnelse at man ikke liker noe.

Det man sier var et tegn på misunnelse var da ikke at man ikke "likte" det som hun skrev, men de skrev at de ikke likte at så mange av "100 nyeste" handlet om Madelenemies tråder - altså, at det var hennes tråder som mange svarer på.

Altså, at hun fikk flere svar enn dem.

Med vennlig hilsen

Det man sier var et tegn på misunnelse var da ikke at man ikke "likte" det som hun skrev, men de skrev at de ikke likte at så mange av "100 nyeste" handlet om Madelenemies tråder - altså, at det var hennes tråder som mange svarer på.

Altså, at hun fikk flere svar enn dem.

Med vennlig hilsen

''Altså, at hun fikk flere svar enn dem.''

Det kan jo selvsagt tenkes, men det kan jo også tenkes at det bare er at det er veldig mange innlegg om temaer man ikke er interessert i.

Jeg kunne reagert helt lik dersom 90 av innleggene på 100 nyeste handlet om Chammpions league. det ville absolutt ikke være misunnelse fordi det var få svar til meg.

Hæ?

Det eneste jeg ikke liker, er sånn oppgulp som det du driver med her. Oppgulp kan være gøy innimellom det altså, men den typen du har drevet med her, er det liksom så mye galt med at jeg ikke vet i hvilken ende jeg skal begynne enn gang.

Jeg klarer ikke å lese det på noen annen måte enn at du er smålig grisemisunnelig på at Madelenemie har flere lesere enn deg.

Lag deg noen tråder som folk svarer på i stedet for å sitte sånn da vel.

Hvorfor i all verden har du fått det for deg at jeg har et ønske om å være populær?:) Hvis det var mitt ønske hadde jeg da ikke vært dols grinebiter i femten år. Jeg liker bare å være tverr, og jeg har lett for å irritere meg over mennesker og banaliteter. Jeg er omtrent like ille i RL.

Gjest prust

Hvorfor i all verden har du fått det for deg at jeg har et ønske om å være populær?:) Hvis det var mitt ønske hadde jeg da ikke vært dols grinebiter i femten år. Jeg liker bare å være tverr, og jeg har lett for å irritere meg over mennesker og banaliteter. Jeg er omtrent like ille i RL.

''Jeg liker bare å være tverr, og jeg har lett for å irritere meg over mennesker og banaliteter. Jeg er omtrent like ille i RL.

''

Du har selvinnsikt og selvironi :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...