Gå til innhold

Navn i slutten av alfabetet på gulesider

Anbefalte innlegg

Gjest nyetablert

Jeg tenker med tid å stunder å starte egen bedrift. Er det uheldig å ha et navn på T hvis folk skal gå gjennom lista på Gulesider? Hvis ikke folk bruker jungeltelegrafen så starter de vel på første side og de personene/bedriftene de som kommer først i alfabetet? Eller hvordan bruker dere Gulesider?

Fortsetter under...

Annonse

Gjest nyetablert

Jeg ville ikke slått opp i Gule Sider på papir. Det er mange år siden jeg sist gjorde det. Googler alltid det jeg leter etter først. Om jeg ikke får relevant treff der, kan det hende at jeg sjekker www.gulesider.no.

Fordelen med Gulesider er at mange har en mailfunksjon der. En gang jeg søkte etter psykolog så brukte jeg Gule Sider. Da var det lettere å få en oversikt over hvem jeg hadde sendt mail til.

Er det helt tilfeldig hva som kommer på Google når en søker der?

Fordelen med Gulesider er at mange har en mailfunksjon der. En gang jeg søkte etter psykolog så brukte jeg Gule Sider. Da var det lettere å få en oversikt over hvem jeg hadde sendt mail til.

''Er det helt tilfeldig hva som kommer på Google når en søker der?''

Det viktigste kriteriet Google bruker for å bestemme hvilke sider som havner på toppen, er hvor mange andre nettsteder som linker til ditt nettsted.

Men det er flere ting som spiller inn:

http://www.magnusson.as/seo-search-engine-optimization-hvor-skal-du-begynne

Hvis du googler så får du opp både annonser (på toppen og høyre side av skjermen), og vanlige søketilslag midt på siden.

(Prøv å bruke Google noen ganger og legg merke til hva som vises.)

De vanlige søketilslagenes rekkefølge rangeres etter kompliserte formler, som endres på. Det er bl.a. hvor mange andre sider som linker til siden din, hvor mye informasjon som står der, hvilke tilslagsord man har, osv.

Med vennlig hilsen

Gjest nyetablert

Hvis du googler så får du opp både annonser (på toppen og høyre side av skjermen), og vanlige søketilslag midt på siden.

(Prøv å bruke Google noen ganger og legg merke til hva som vises.)

De vanlige søketilslagenes rekkefølge rangeres etter kompliserte formler, som endres på. Det er bl.a. hvor mange andre sider som linker til siden din, hvor mye informasjon som står der, hvilke tilslagsord man har, osv.

Med vennlig hilsen

Men kan jeg da risikere at mitt firma overhodet ikke dukker opp når de googler?

Fordelen med Gulesider er at alle firmaene er listet opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...