ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Og det sunneste en kvinne kan gjøre er å iføre seg bladsalat og gulrøtter. http://www.kjendis.no/2011/05/21/kjendis/marianne_aulie/naken/16570003/ Feministene har i det minste en del interessante frontfigurer. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Tenk så mye mindre farlig enn å krige med pistoler og gevær slik som menn gjør;-) Har aldri hørt om noen som har blitt drept med gulrot... 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Tenk så mye mindre farlig enn å krige med pistoler og gevær slik som menn gjør;-) Har aldri hørt om noen som har blitt drept med gulrot... En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde. :-) Med vennlig hilsen Alt er farlig, bare mengdene blir store nok. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde. :-) Med vennlig hilsen '' En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde.'' Det ser også ut som om overinntak kan gå på vettet løs. Jeg er egentlig litt glad for sånne mennesker som Marianne Aulie. Hun lager en del spenstige nyheter som spriter opp dagene for alle med litt humor. 0 Siter
Sør Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 '' En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde.'' Det ser også ut som om overinntak kan gå på vettet løs. Jeg er egentlig litt glad for sånne mennesker som Marianne Aulie. Hun lager en del spenstige nyheter som spriter opp dagene for alle med litt humor. Ja, det er ikke akkurat overflod av ikke-A4-mennesker i Norge, dessverre. Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 Ja, det er ikke akkurat overflod av ikke-A4-mennesker i Norge, dessverre. Med vennlig hilsen Eneste jeg gruer meg litt til nå er at denne NRK-dama skal iføre seg gulrøtter og bladsalat og få forsiden i Dagbladet til mandag. Håper bare hun kamuflerer sine hårete armhuler med salaten ... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 Hehe, jeg digger den dama. Ja, det kan jeg tenke meg, og i kveld blir det nok fest kun iført gulrøtter og asparges. Jeg venter spent på bildene! 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Ja, det kan jeg tenke meg, og i kveld blir det nok fest kun iført gulrøtter og asparges. Jeg venter spent på bildene! Hihi, fruktparty er alltid like givende. 0 Siter
Gjest åæou Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Eneste jeg gruer meg litt til nå er at denne NRK-dama skal iføre seg gulrøtter og bladsalat og få forsiden i Dagbladet til mandag. Håper bare hun kamuflerer sine hårete armhuler med salaten ... Ja for kvinner med hårete armhuler burde holde seg langt borte fra offentligheten - grøss liksom. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften. ''Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften. '' En liten persillekvast bak øret og du blir smashing! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1306002446' post='4584237] ''Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften. '' En liten persillekvast bak øret og du blir smashing! Det er så vanskelig å bestemme seg for om man skal ha bladpersille eller kruspersille. Hva er hot og hva er not, lissom? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Det er så vanskelig å bestemme seg for om man skal ha bladpersille eller kruspersille. Hva er hot og hva er not, lissom? Jeg vil tro krus, men sikkert lurt å sjekke med Aulie først! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 Det er så vanskelig å bestemme seg for om man skal ha bladpersille eller kruspersille. Hva er hot og hva er not, lissom? Kruspersille er veldig ut. Men det står til tøfler. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Kruspersille er veldig ut. Men det står til tøfler. Takk for stiltips, da blir det bladpersille. 0 Siter
soleil Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Kruspersille er veldig ut. Men det står til tøfler. Hvorfor er det ikke "liker"-knapp her? ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor er det ikke "liker"-knapp her? ) Tror det er fordi vi dolere er sterke motstandere av facebookkulturen, og vi poker heller i RL. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Er bildet ekte? Jeg trodde først at det var noen som hadde photoshoppet nakenbildet til Aulie. Hvis det er hun selv som har posert i grønnsaker, så synes jeg synd på henne. For ved en nærmere titt ser jeg at hun ikke lenger er like flott som på det oppinnelige bildet, som vel er ti år gammelt. Så hun har vel følt det nødvndig å skjule seg litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.