Gå til innhold

Kvinner kriger med gulrøtter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk så mye mindre farlig enn å krige med pistoler og gevær slik som menn gjør;-)

Har aldri hørt om noen som har blitt drept med gulrot...

En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde.

:-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde.

:-)

Med vennlig hilsen

'' En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde.''

Det ser også ut som om overinntak kan gå på vettet løs. :)

Jeg er egentlig litt glad for sånne mennesker som Marianne Aulie. Hun lager en del spenstige nyheter som spriter opp dagene for alle med litt humor.

'' En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde.''

Det ser også ut som om overinntak kan gå på vettet løs. :)

Jeg er egentlig litt glad for sånne mennesker som Marianne Aulie. Hun lager en del spenstige nyheter som spriter opp dagene for alle med litt humor.

Ja, det er ikke akkurat overflod av ikke-A4-mennesker i Norge, dessverre.

Med vennlig hilsen

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja, det er ikke akkurat overflod av ikke-A4-mennesker i Norge, dessverre.

Med vennlig hilsen

Eneste jeg gruer meg litt til nå er at denne NRK-dama skal iføre seg gulrøtter og bladsalat og få forsiden i Dagbladet til mandag.

Håper bare hun kamuflerer sine hårete armhuler med salaten ...

Gjest åæou

Eneste jeg gruer meg litt til nå er at denne NRK-dama skal iføre seg gulrøtter og bladsalat og få forsiden i Dagbladet til mandag.

Håper bare hun kamuflerer sine hårete armhuler med salaten ...

Ja for kvinner med hårete armhuler burde holde seg langt borte fra offentligheten - grøss liksom.

Gjest Shira :o)

Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften.

''Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften.

''

En liten persillekvast bak øret og du blir smashing!

Annonse

Mrs. Wallace

[quote name=Shira :o)' timestamp='1306002446' post='4584237]

''Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften.

''

En liten persillekvast bak øret og du blir smashing!

Det er så vanskelig å bestemme seg for om man skal ha bladpersille eller kruspersille. Hva er hot og hva er not, lissom?

Gjest Hulderen

Er bildet ekte? Jeg trodde først at det var noen som hadde photoshoppet nakenbildet til Aulie. Hvis det er hun selv som har posert i grønnsaker, så synes jeg synd på henne. For ved en nærmere titt ser jeg at hun ikke lenger er like flott som på det oppinnelige bildet, som vel er ti år gammelt. Så hun har vel følt det nødvndig å skjule seg litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...