morsan Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill, og er i ferd med å gjøre meg klar for ball i aften. ''Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill'' Å så jålete du er da! Selv er jeg mer praktisk anlagt og har heklet med en oppvaskmaskin av stålull. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 '' En overdose av gulrøtter er faktisk farlig. Man kan få leverskade etter bare 5 ganger anbefalt daglig mengde.'' Det ser også ut som om overinntak kan gå på vettet løs. Jeg er egentlig litt glad for sånne mennesker som Marianne Aulie. Hun lager en del spenstige nyheter som spriter opp dagene for alle med litt humor. ''Det ser også ut som om overinntak kan gå på vettet løs. :)'' he he... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 ''Selv har jeg heklet meg en kjole av sjampinjonger og dill'' Å så jålete du er da! Selv er jeg mer praktisk anlagt og har heklet med en oppvaskmaskin av stålull. '' Å så jålete du er da! Selv er jeg mer praktisk anlagt og har heklet med en oppvaskmaskin av stålull.'' Pff, alle vet vel at man ikke hekler med stålull - det strikker man med. Amatør. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 '' Å så jålete du er da! Selv er jeg mer praktisk anlagt og har heklet med en oppvaskmaskin av stålull.'' Pff, alle vet vel at man ikke hekler med stålull - det strikker man med. Amatør. Takk for tipset! *noterer flittig* Forøvrig vil jeg påstå at det går fint an å slå nupereller av stålull også, men det er bare for eksperter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.