Gjest våknet opp Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Jeg følte meg så utrolig trett og slapp før i dag. Så tok jeg et par jerntabletter og en c-vitamin for et par timer siden. Nå er jeg plutselig mye mer våken. Vet at jeg fra før av har lavt jernlager, på ca. 4. Har tatt jern sånn av og til. Sist gang jeg målte det for ca et år siden var det 13. Kan jern virke så fort på opplagtheten min? Eller er det bare noe jeg innbiller meg? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Det er ren placeboeffekt. Om det er placebo eller reel effekt, er ikke så nøye siden personen føler seg bedre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Nei. ) Det tar vanligvis opptil flere uker før man merker virkning av jerntilskudd, men det er jo bra at du føler deg mer våken og opplagt da. ) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Ja, jerntilskudd kan virke så raskt. Men du har ikke fått øket jernlagerene dine, så du må fortsette å ta jerntilskudd flere måneder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.