Gå til innhold

Flink på data?

Anbefalte innlegg

http://www.hardware.no/artikler/antivirus/89589/6

datert: 19. mar 2011

"#4: Norton

Norton antivirus er en klassiker som tidligere har fått mye pepper for å være for å være ressurskrevende. Symantec har helt klart forbedret sitt produkt. Norton antivirus 2011 bruker lite ressurser, men her stopper dessverre opptellingen av positive egenskaper. Grensesnittet er for detaljert, noe som gjør det vanskelig å navigere, og det finner ikke spesielt mange skadelige programmer. Det paradoksale er at Norton er opptatt av av fortelle brukeren om trusselbildet i hele verden, mens vi fikk ikke detaljer om enkeltvirus som programmet fant etter skanning på vår PC.

Positivt: Lite ressurskrevende.

Negativt: Ikke gratis. Anti-minimalistisk grensesnitt. Finner få virus"

Nå linker du til noe annet enn det du etterpå siterer. I alle fall står det ikke noe om at de finner få virus i oppsummeringen under testen. Så enten leser du bibelen som fandens oldemor, eller så viser du til en helt annen test.

Jada, det finnes ingen antivirusprogrammer som finner alt, men å si at Norton er så veldig mye dårligere enn andre kan jeg enda ikke se at du har grunnlag for. De som har Norton har ikke større grunn enn andre til å være bekymret for å bli infisert enn de som bruker andre programmer.

Forresten, fortell meg hvordan antivirusprogramutviklerne jobber, kunne vært interessant å se hva du vet.

Fortsetter under...

http://www.hardware.no/artikler/antivirus/89589/6

datert: 19. mar 2011

"#4: Norton

Norton antivirus er en klassiker som tidligere har fått mye pepper for å være for å være ressurskrevende. Symantec har helt klart forbedret sitt produkt. Norton antivirus 2011 bruker lite ressurser, men her stopper dessverre opptellingen av positive egenskaper. Grensesnittet er for detaljert, noe som gjør det vanskelig å navigere, og det finner ikke spesielt mange skadelige programmer. Det paradoksale er at Norton er opptatt av av fortelle brukeren om trusselbildet i hele verden, mens vi fikk ikke detaljer om enkeltvirus som programmet fant etter skanning på vår PC.

Positivt: Lite ressurskrevende.

Negativt: Ikke gratis. Anti-minimalistisk grensesnitt. Finner få virus"

Ser i konklusjonen at det står det du skriver, jeg leste hele testen som du linket til. Av gratisalternativene ser jeg at MS har den klare vinneren, den fungerer veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...