Gå til innhold

Tror du selger får kr 3500 for dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, kunne jo tatt meg bryet og kikket på linken også.

Svaret er definitivt nei, hvis ikke ville jeg definitivt tatt meg en tur i mine foreldres kjellerbod.

Gjest Elextra
Skrevet

Det var jo dritkult da.

Tror mine foreldre har noe svært lignende i boden, byr du 2500 skal jeg dra på leting.

Skrevet

Tror mine foreldre har noe svært lignende i boden, byr du 2500 skal jeg dra på leting.

Men jeg kan ikke dra på telttur. jeg fikser ikke å sette det opp alene :o)

Skrevet

Skikkelig forsiktige folk, dette. Tenk å ta serg bryet med å sladde ansiktene på et bilde som er så eldgammelt!:)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe gud bedre. Nei jeg tror nok det skal bli vanskelig å få kr3500 for den. Slår du av en null så tror jeg fortsatt det kan bli vanskelig.

Gjest Høstløv
Skrevet

Selgeren forlanger høyere pris, enn de ga for det da det var nytt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis dette er med masker synes jeg det er kurant pris.

Skrevet

Så klart! Man kan jo ta det med på 70 talls party.

Skrevet

Det hadde faktisk ikke forbauset meg. :o)

Cherry Lady
Skrevet

Selgeren forlanger høyere pris, enn de ga for det da det var nytt.

Ja, men han må jo regne med prisstigningen på alle de åra da! ;o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja jeg tror faktisk det kan være salgbart selv om prisen var litt stiv. Retro er in i dag, og dette faller absolutt inn i denne kategorien.

Skrevet

Hehe, kunne jo tatt meg bryet og kikket på linken også.

Svaret er definitivt nei, hvis ikke ville jeg definitivt tatt meg en tur i mine foreldres kjellerbod.

Vi har faktisk mine foreldres gamle hustelt, så jeg vurderer sterkt å avertere det til salgs istendenfor at det skal stå her og ta opp plass :-)

Skrevet

Det var jo dritkult da.

Ja, men _tretusenfemhundre-dritkult_??

Skrevet

Skikkelig forsiktige folk, dette. Tenk å ta serg bryet med å sladde ansiktene på et bilde som er så eldgammelt!:)

LOL, ja, det tenkte jeg ikke på!

Skrevet

Så klart! Man kan jo ta det med på 70 talls party.

...og deretter bruke hele festen på å sette det opp :-)

Skrevet

Det hadde faktisk ikke forbauset meg. :o)

Nei, du sier noe...

Skrevet

Ja jeg tror faktisk det kan være salgbart selv om prisen var litt stiv. Retro er in i dag, og dette faller absolutt inn i denne kategorien.

Salgbart, ja, men jeg synes det var veldig høy pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...