fyrlykt Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Skal ha ventetid på flyplassen der i morgen, flere timer. Tenkte å slå ihjel tiden på Jekta - men er dette i gangavstand, går det buss eller må man ta taxi? 0 Siter
siameser Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Det går buss. Kan tenke meg at det ville tatt en times tid å gå. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Skrevet 22. mai 2011 Det går buss. Kan tenke meg at det ville tatt en times tid å gå. Vet du hvilken buss? 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Vet du hvilken buss? Rute 42. Du går av på Giæverbukta. Du kan kanskje regne at bussen når stoppet ved flyplassen 3-4 minutter etter Kvaløysletta terminal? Mye rot rundt Jekta nå pga bygging av nytt senter, men det går nok bra. Jekta er egentlig to senter, delt i øst og vest (der Obs er). Den beste kaffen kjøper du hos Helmersen delikatesser og tar med deg i beger. 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Vet du hvilken buss? Jeg ville forresten heller tatt samme buss inn til sentrum og ruslet litt i gatene. Jekta er som alle andre kjøpesentra. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Skrevet 22. mai 2011 Rute 42. Du går av på Giæverbukta. Du kan kanskje regne at bussen når stoppet ved flyplassen 3-4 minutter etter Kvaløysletta terminal? Mye rot rundt Jekta nå pga bygging av nytt senter, men det går nok bra. Jekta er egentlig to senter, delt i øst og vest (der Obs er). Den beste kaffen kjøper du hos Helmersen delikatesser og tar med deg i beger. Takk for nyttig informasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.