Gå til innhold

Lillemus: Nå har karbokrigen gått for langt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte nok at den historien måtte ha noe med deg å gjøre! ;-)

Med vennlig hilsen

*Gliser* Neida, ikke meg, men jeg kjenner en som har potetkanon faktisk (nei, det er ikke kjæresten min, selv om han synes det er drittøft!), men alle store gutter som kommer på besøk dit må bare prøve den - leketøy for store gutter det der. :o) Fruen i huset er ikke fullt så begeistret over forbruket av hårspray for å drive dingsen forøvrig...

Annonse

Hehe, jeg tror jeg savner ungdomstida. Vi har bra humor på den tiden. Potetkanon ... Man må misunne ungdommen på landet når man ser hva de har av utstyr. :)

''Man må misunne ungdommen på landet når man ser hva de har av utstyr. :)''

*host* Han karen jeg kjenner med potetkanon er nok adskillig eldre enn deg... ;o) Han kunne nok vært faren din og ennå vært voksen da du ble født. *hehe*

ShitDiddelyDo

''Man må misunne ungdommen på landet når man ser hva de har av utstyr. :)''

*host* Han karen jeg kjenner med potetkanon er nok adskillig eldre enn deg... ;o) Han kunne nok vært faren din og ennå vært voksen da du ble født. *hehe*

Moro med potetkanon har nok ingen aldersgrense. :)

Gjest prust

Bare noen dager siden jeg pratet med ei nabolaget her som fortalte at guttene hennes skøyt med potetkanon ;-)

Men det er et par mil herfra til Søgne altså. På den andre siden -. denne familien jeg snakker om kan jo forflytte seg både til vanns og til lands....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...