Gå til innhold

Foreslå et hundenavn

Anbefalte innlegg

Gjest tips ønskes

Vi har fått en hund til omplassering. Vi har lyst å gi henne et nytt navn for vi liker ikke så godt det gamle. (Er det dumt, hvis hunden "lyder" sitt navn, eller kan den raskt lære et nytt?)

Det er ei tispe, hvit, relativt liten. Vil gjerne ha forslag. Gjerne noe på B eller M, men ikke nødvendigvis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364966-foresl%C3%A5-et-hundenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det enkleste er ofte det beste.

Kom det flere, kunne det blitt Sønn1, Sønn2, osv.

Med vennlig hilsen

Apropos like fornavn:

Har du hørt om hun dama på Sortland som hadde 8 barn, som alle het Geir?

En besøkende spurte om det ikke var problematisk med bare like navn på barna. - Neida, bedyret hun, det var jo så enkelt, f eks når hun skulle rope dem inn til middag, da ropte hun bare "Geir, kom og spis!"

- Men hva hvis du skal ha tak i bare en av dem da?, spurte personen,

- Jo, da bruke æ bærre ætternavnan dæmmers!

Gjest prust

Apropos like fornavn:

Har du hørt om hun dama på Sortland som hadde 8 barn, som alle het Geir?

En besøkende spurte om det ikke var problematisk med bare like navn på barna. - Neida, bedyret hun, det var jo så enkelt, f eks når hun skulle rope dem inn til middag, da ropte hun bare "Geir, kom og spis!"

- Men hva hvis du skal ha tak i bare en av dem da?, spurte personen,

- Jo, da bruke æ bærre ætternavnan dæmmers!

*humre*

Gjest prust

Hvordan gikk det med ryddinga? ;)

*kremt*

Vel....

Jeg prokastinerte det litt - MEN jeg gjorde noe annet som jeg trolig ikke har gort på ett år: Vasket vinduer!!!! Det er også noe jeg har utsatt og utsatt - men her for noen uker siden kjøpte jeg meg et sånt JIF vindusvasksystem - og det var helt supert. Kjempeenkelt å bruke, og vinduene ble SÅ blanke og fine :-)

Så i tillegg til vanlig lørdagsrengjøring og litt handling og en tur i Dyreparken med ungene var det - vips - ikke noe mer igjen av lørdagen.

Og i går var vi først i kirka, så på bowling og til slutt var guttungen og jeg på en kjempeflott konsert i kirka.

Og så var den helga over....

Men jeg har faktisk kastet litt sånn småting bevisst de siste dagene, sånn skrot som samler seg i skuffene, og sånn fjas som ikke blir brukt og som bare tar opp plass. Men det ble ingen storopprydning, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...