Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Kanskje ikke et helt hus, men et stooort rom med slike hyller til alle bøkene, kunne jeg ha tenkt meg. http://www.aftenposten.no/bolig/article4128203.ece 0 Siter
brilleslangen Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Man får aldri nok bokhyller ;o) Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o ''Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o'' Vi har en vegg med slike bokhyller og du har helt rett.... *sukk* Nå skal den males, når vi bare gidder sette i gang... 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o'' Vi har en vegg med slike bokhyller og du har helt rett.... *sukk* Nå skal den males, når vi bare gidder sette i gang... Det er lurt å få seg glassdører til slike reoler, så samler de ikke så mye støv. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Man får aldri nok bokhyller ;o) Nei og jeg nekter å kaste bøker:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Det er lurt å få seg glassdører til slike reoler, så samler de ikke så mye støv. Her er det ikke snakk om en reol, men en hel vegg som er bygget med bokhyller. Vil se temmelig snålt ut med glassdører på den. ) 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o Da får man la være å være så oppussingsgæern! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Man får aldri nok bokhyller ;o) ''Man får aldri nok bokhyller ;o) '' Enig, men man fyller uansett det man har. Jeg har for lengst begynt å gi bort bøker jeg ikke har likt eller som jeg av andre grunner vet jeg bare kommer til å lese én gang. Hvis ikke, ville jeg trengt bokhyller som fylte absolutt hele huset jeg og. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Litt voldsomt med et helt hus slik, men jeg ønsker meg også et "bibliotek" fylt av bøkene mine og noen skikkelig gode lenestoler og gode lamper. 0 Siter
....AV Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Man får aldri nok bokhyller ;o) Derfor har jeg nå gått over til e-bøker. De tar betydelig mindre plass! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o Jeg gjør ikke slike ting jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.