Gå til innhold

Et slikt rom kunne jeg ha tenkt meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o

''Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o''

Vi har en vegg med slike bokhyller og du har helt rett.... *sukk* Nå skal den males, når vi bare gidder sette i gang...

Gjest Modern77

''Men tenk på støvtørlingen... eller rundvasken da for ikke å snakke om hvis man skal fornye til en annen farge :-o''

Vi har en vegg med slike bokhyller og du har helt rett.... *sukk* Nå skal den males, når vi bare gidder sette i gang...

Det er lurt å få seg glassdører til slike reoler, så samler de ikke så mye støv.

Annonse

Gjest Elextra

Man får aldri nok bokhyller ;o)

''Man får aldri nok bokhyller ;o)

''

Enig, men man fyller uansett det man har. Jeg har for lengst begynt å gi bort bøker jeg ikke har likt eller som jeg av andre grunner vet jeg bare kommer til å lese én gang. Hvis ikke, ville jeg trengt bokhyller som fylte absolutt hele huset jeg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...