ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Nei, dette er faktisk ikke mitt utsagn. '' søndag kommer det fram at kvinnelige fotballspillere sliter med dårlig økonomi. Det fikk Knut Haavik til å ytre følgende utsagn på nettsamfunnet Twitter: «Kvinnelige fotballspillere klager over dårlig økonomi. Kanskje de bør søke bidrag fra handikapforbundet. Damefotball er handikapidrett!»'' http://www.dagbladet.no/2011/05/22/nyheter/innenriks/knut_haavik/kringkastingsradet/kvinnefotball/16624000/ Selv ville jeg naturligvis ikke skrevet noe sånt, og siden jeg ikke liker Se og Hør-soppen, stemte jeg sammen med 30 % av de rundt 15000 som har stemt "nei". Det var dagens gode gjerning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 *hehe* Hvordan visste jeg, da jeg så det i VG, at du hadde laget en tråd om det her inne? ;o) Men du overrasket positivt dog! ) 0 Siter
Gjest men vi liker det ikke Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Etter at 19000 har svart, er det 69% som støtter Havik :-) Ivar Hoff sa det slik: "Hva er vel kvinnefotball? Ikke er det kvinnfolk, og ikke er det fotball." 0 Siter
Holmes Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Etter at 19000 har svart, er det 69% som støtter Havik :-) Ivar Hoff sa det slik: "Hva er vel kvinnefotball? Ikke er det kvinnfolk, og ikke er det fotball." Ivar Hoff selv sier at han aldri har sagt det, og at han vil saksøke de som tillegger han det sitatet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.