Gå til innhold

Liten hund som traver og går om natten/urolig.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Jeg ville også tro at muligheten for å regulere varme er mindre i et bur - der er det vel et teppe vil jeg tro? (med mindre buret er digert eller hunden knøttliten).

Min hund varierer ofte mellom kurv, sofa/stol og bart gulv rett ut. Tipper det siste er for å få det litt kjøligere.

Det er sant. Min forflytter seg også, og temperatur har nok litt å si for det.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

15

• Maya

3

• Lillemus

2

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Så sliten.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1306180489' post='4585533]

De er herlige disse dyra! :o)

Prøv tur eller mentalt trening. Jeg leker ofte med hunden om kvelden, da er hun mer sliten. Vi kan ikke gå så mye tur siden hun ikke frisk nå, så den mentale treningen er viktig for henne.

Uansett kan du jo ta en telefon til dyrlegen.

Vår redning var også en stund å ha henne oppi senga (hun var urolig en periode), da lå hun rolig. Vår klarer ikke komme oppi senga selv, det blir jo annerledes hos deg hvor hun kan komme når hun vil.

Hehe, nei hun er en liten hund men jeg har satt frem en liten fotskammel til henne som hun kan hoppe opp på for å nå sengen. Men tar hun god fart så klarer hun det men jeg er nå litt redd for de små bena hennes :o)

Lurt dette som du og CandyQueen nevner med mental trening, jeg skal prøve dette ut.Takk for tips.

Gjest Shira :o)

Hehe, nei hun er en liten hund men jeg har satt frem en liten fotskammel til henne som hun kan hoppe opp på for å nå sengen. Men tar hun god fart så klarer hun det men jeg er nå litt redd for de små bena hennes :o)

Lurt dette som du og CandyQueen nevner med mental trening, jeg skal prøve dette ut.Takk for tips.

Da hadde jeg prøvd å ta henne med i senga de nettene hun traver som verst jeg, kanskje hun roer seg inntil deg?

Gjest Så sliten.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1306229816' post='4585856]

Da hadde jeg prøvd å ta henne med i senga de nettene hun traver som verst jeg, kanskje hun roer seg inntil deg?

Ja hun kommer som regel inn til meg når hun er slik, hopper opp på krakken og legger seg under dyna inntil meg. Jeg stryker på henne og snakker rolig til henne og så sovner vi begge, men så farter hun avsted igjen :-/ Har forsøkt å gi henne litt massasje på magen når hun ligger på sofaen, da slapper hun veldig av, men så går det 45 min så må hun liksom bevege på seg igjen. Har funnet mye om mentaltrening på nett og driver å skriver ut, håper det vil hjelpe + sen kveldstur :o)

Gjest Shira :o)

Ja hun kommer som regel inn til meg når hun er slik, hopper opp på krakken og legger seg under dyna inntil meg. Jeg stryker på henne og snakker rolig til henne og så sovner vi begge, men så farter hun avsted igjen :-/ Har forsøkt å gi henne litt massasje på magen når hun ligger på sofaen, da slapper hun veldig av, men så går det 45 min så må hun liksom bevege på seg igjen. Har funnet mye om mentaltrening på nett og driver å skriver ut, håper det vil hjelpe + sen kveldstur :o)

Krysser fingre for at litt ekstra trening er det som skal til. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...