Gjest fokus på det positive Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Har sett slike små pc'er, hva koster de billigste? Har lyst å kjøpe det til ungene. 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hva skal ungene bruke disse små PC'ene til? Om det er snakk om maskiner med skjermer rundt 10", så må man i alle fall være klar over at de er ubrukelige til det meste av spill. Er ikke uten grunn at de kalles netbook, de er mest egnet til surfing på nettet og småjobbing. Er det dette de skal brukes til, så er det greie maskiner. Skal ungene spille spill på dem, så er vel Tetris og slikt det eneste de er brukbare til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hva skal ungene bruke disse små PC'ene til? Om det er snakk om maskiner med skjermer rundt 10", så må man i alle fall være klar over at de er ubrukelige til det meste av spill. Er ikke uten grunn at de kalles netbook, de er mest egnet til surfing på nettet og småjobbing. Er det dette de skal brukes til, så er det greie maskiner. Skal ungene spille spill på dem, så er vel Tetris og slikt det eneste de er brukbare til. Min chatter og surfer bare. Spille gjør han på X-box og Playstation. Ingen av mine har vært noe særlig interessert i å spille på nett. 0 Siter
Maya Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Anbefaler ikke! Har kjøt til begge mine, og de hater de små PC-ene. Skjermene er så små at de ikke kan gjøre så mye på de. Blir aldri brukt.. Så de bruker våre... 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hei, Nett-pcer egner seg egentlig kun til reise-PC, og da kun hvis de har 3G mobilmodem bygget inn. Man betaler for å få det smått. Hvis det du er etter er en vanlig bærbar til ungene, så tror jeg nok du får "mer" hvis du velger en standard bærbar fra Asus eller Toshiba, med en ca 15 tommers skjerm. Et raskt søk på Elkjøp gir denne som et eksempel: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATC660D14E/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc-c660d-14e Mye bedre tastatur og skjerm enn nett-PC, og sannsynligvis bedre enn de fleste billigere nett-PCer. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Min chatter og surfer bare. Spille gjør han på X-box og Playstation. Ingen av mine har vært noe særlig interessert i å spille på nett. Mine to bruker foreløpig stort sett nettet til online spill. Før yngstemann fikk sin egen var det stadig kamp om den bærbare, og da mor foreslo at en kunne bruke den lille maskinen så de på meg som om de mente jeg var gal. Og det var jo helt håpløst, både for lite RAM og for liten skjerm. 0 Siter
petter smart Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Som flere sier, kjøp heller en vanlig laptop. Mange tror de sparer penger på å kjøpe de minste modellene, men det stemmer ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.