Gjest trenger ny Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Noen å anbefale? Helst Nokia så jeg kan bruke mine gamle ladere ;-) Trenger ikke være fancy og nymotens teknologi, HTC, Samsung Galaxy osv men brukervennlig. Er ikke så mye på nett via mobil, er mest til å ringe folk, huske avtaler og sende sms/mms og ta mobilbilder jeg bruker telefonen til. 0 Siter
fresja Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Min gamle Nokialader passer til noen nyere mobltelefoner, men ikke til alle. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Min gamle Nokialader passer til noen nyere mobltelefoner, men ikke til alle. nå mente jeg ikke gammel som i gammel, men den nyeste nokialaderen da, som funker med de nye nokiatelefonene... har også en sånn ekstra duppeditt så den også passer til gamle nokiatelefoner :-) Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 nå mente jeg ikke gammel som i gammel, men den nyeste nokialaderen da, som funker med de nye nokiatelefonene... har også en sånn ekstra duppeditt så den også passer til gamle nokiatelefoner :-) Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da. Du får med lader, når du kjøper ny mobil. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 nå mente jeg ikke gammel som i gammel, men den nyeste nokialaderen da, som funker med de nye nokiatelefonene... har også en sånn ekstra duppeditt så den også passer til gamle nokiatelefoner :-) Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da. ''Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da.'' Gjør ikke det nei - de to telefontypene har totalt forskjellige plugger på laderen. ) 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da.'' Gjør ikke det nei - de to telefontypene har totalt forskjellige plugger på laderen. ) Ja, var det jeg mente... derfor jeg ble litt frustrert over han/hun som svarte det ang. gamle mobilladere :-) Jeg mente altså at jeg kunne bruke min gamle mobillader til Nokia, dvs ikke til en gammel nokia, men til den jeg nå ikke skal bruke mer... hmm 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Du får med lader, når du kjøper ny mobil. Jeg vet da det, men syns det er greit å ha et par i reserve - i tilfelle skade på ledning eller at jeg somler den bort sosehue som jeg er ;-) 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 og i stedet for å henge dere opp i den ladern, foreslå heller en god Nokiatelefon jeg kan bytte min "gamle" til :-) Og ja, jeg vil ha Nokia pga jeg da kan bruke min "gamle" lader i reserve. 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 nå mente jeg ikke gammel som i gammel, men den nyeste nokialaderen da, som funker med de nye nokiatelefonene... har også en sånn ekstra duppeditt så den også passer til gamle nokiatelefoner :-) Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da. Så fremst du ikke har bruk for masse ladere er det vel ikke så nøye? Inntil det blir standardisert med mikro-USB kommer jo alle nye mobiltelefoner med lader når du kjøper dem. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Min gamle Nokialader passer til noen nyere mobltelefoner, men ikke til alle. til telefoner som ikke er Nokia da? 0 Siter
fresja Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 til telefoner som ikke er Nokia da? Jeg er ingen ekspert på mobiler og ladere. Har framleis min første private mobil, og har nylig fått min første på jobb. De er begge Nokia, men har ulike ladere. Og jeg vet det finnes ulike ladere på min arbeidsplass, og jeg tror vi bare bruker Nokia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.