Gå til innhold

Lyst på ny mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Gjest trenger ny

Noen å anbefale? Helst Nokia så jeg kan bruke mine gamle ladere ;-)

Trenger ikke være fancy og nymotens teknologi,

HTC, Samsung Galaxy osv

men brukervennlig.

Er ikke så mye på nett via mobil,

er mest til å ringe folk, huske avtaler og sende sms/mms og ta mobilbilder jeg bruker telefonen til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364984-lyst-p%C3%A5-ny-mobiltelefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Min gamle Nokialader passer til noen nyere mobltelefoner, men ikke til alle.

nå mente jeg ikke gammel som i gammel,

men den nyeste nokialaderen da, som funker med de nye nokiatelefonene... har også en sånn ekstra duppeditt så den også passer til gamle nokiatelefoner :-)

Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro?

Var det jeg mente da.

Gjest Høstløv

men den nyeste nokialaderen da, som funker med de nye nokiatelefonene... har også en sånn ekstra duppeditt så den også passer til gamle nokiatelefoner :-)

Var det jeg mente da.

Du får med lader, når du kjøper ny mobil.

Var det jeg mente da.

''Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da.''

Gjør ikke det nei - de to telefontypene har totalt forskjellige plugger på laderen. :o)

Annonse

Gjest trådstarter

''Men altså, kjøper jeg samsung - da funker ikke nokialaderen vil jeg tro? Var det jeg mente da.''

Gjør ikke det nei - de to telefontypene har totalt forskjellige plugger på laderen. :o)

Ja, var det jeg mente... derfor jeg ble litt frustrert over han/hun som svarte det ang. gamle mobilladere :-)

Jeg mente altså at jeg kunne bruke min gamle mobillader til Nokia, dvs ikke til en gammel nokia, men til den jeg nå ikke skal bruke mer... hmm

Var det jeg mente da.

Så fremst du ikke har bruk for masse ladere er det vel ikke så nøye? Inntil det blir standardisert med mikro-USB kommer jo alle nye mobiltelefoner med lader når du kjøper dem.

til telefoner som ikke er Nokia da?

Jeg er ingen ekspert på mobiler og ladere. Har framleis min første private mobil, og har nylig fått min første på jobb. De er begge Nokia, men har ulike ladere. Og jeg vet det finnes ulike ladere på min arbeidsplass, og jeg tror vi bare bruker Nokia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...