Gjest Ellabellahelene Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Noen som har sykkelanbefalinger til jente på 9 år? Kan få kjøpt splitter ny sykkel på XXL til tusen kroner. Det koster også tusen for en brukt sykkel som visstnok skal ha vært veldig dyr. Hva er lurest? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg hadde kjøpt brukt dyr hvis den var i ok stand. 0 Siter
caprice Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg hadde kjøpt brukt dyr hvis den var i ok stand. Vi har akkurat kjøpt brukt Merida sykkel til vår 11 åring. Hun er strålende fornøyd. Kan ikke se at den er brukt i det hele tatt, og den er i god stand. Betalte 1000 for denne og tror det er bedre kjøp enn en som koster 1000 i utangspunktet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg hadde kjøpt en billig en for jo dyrere sykkelen er, jo fortere blir den stjålet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ville valgt den brukte. Stoler ikke helt på kvaliteten til de rimeligste syklene i butikkene. Ser noen annonser i VG og Dagbladet der et eller annet lager i Oslo selger nye sykler som ser ganske fancy ut til rundt 1000-lappen, og disse hadde jeg vært redd skulle gå opp i liminga. 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Ville aldri kjøpt en splitter ny og kjempedyr sykkel til den aldersgruppen. Det er masse gode og rimelige sykler brukt, og de vokser jo fra dem etter få år. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hadde helt klart gått for en bruktsykkel i høyere prisklasse (som ny, altså). De billigste nye syklene er nærmest limt sammen, og består av mye dårlig materiale. Forøvrig synes jeg ny sykkel til noen i den aldersgruppen er litt tullete, med mindre vedkommende er eldst i en større søskenflokk hvor de andre skal arve. 0 Siter
Axcia Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 En brukt, som i utgangspunktet er en langt dyrere sykkel. 0 Siter
Gjest Ellabellahelene Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg hadde kjøpt brukt dyr hvis den var i ok stand. Takk for gode tilbakemeldinger! Da satser vi på brukt. Mange brukte på Finn.no. Jeg er ingen sykkelekspert, men Gary Fisher f.eks må vel være en god sykkel? Og DBS selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.