Gå til innhold

Kjøpe ny rimelig sykkel eller en brukt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde kjøpt brukt dyr hvis den var i ok stand.

Vi har akkurat kjøpt brukt Merida sykkel til vår 11 åring. Hun er strålende fornøyd. Kan ikke se at den er brukt i det hele tatt, og den er i god stand. Betalte 1000 for denne og tror det er bedre kjøp enn en som koster 1000 i utangspunktet.

ShitDiddelyDo

Jeg ville valgt den brukte. Stoler ikke helt på kvaliteten til de rimeligste syklene i butikkene. Ser noen annonser i VG og Dagbladet der et eller annet lager i Oslo selger nye sykler som ser ganske fancy ut til rundt 1000-lappen, og disse hadde jeg vært redd skulle gå opp i liminga.

Annonse

Hadde helt klart gått for en bruktsykkel i høyere prisklasse (som ny, altså).

De billigste nye syklene er nærmest limt sammen, og består av mye dårlig materiale.

Forøvrig synes jeg ny sykkel til noen i den aldersgruppen er litt tullete, med mindre vedkommende er eldst i en større søskenflokk hvor de andre skal arve.

Gjest Ellabellahelene

Jeg hadde kjøpt brukt dyr hvis den var i ok stand.

Takk for gode tilbakemeldinger! Da satser vi på brukt. Mange brukte på Finn.no. Jeg er ingen sykkelekspert, men Gary Fisher f.eks må vel være en god sykkel? Og DBS selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...