Mary Poppins Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 En mannlig kollega skal slutte neste uke, og jeg har fått oppdraget i å handle inn en liten gave på vegne av de ansatte. Pris rundt kr 500. Forslag? Kommer ikke på noe annet enn noe fra vinmonopolet, som f.eks et par dyre rødvin, evnt en fin flaske cognac. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Alltid litt vanskelig å kjøpe til menn... Vi kjøpte en stor kaffekopp, en pose god kaffe, og en flaske bayleis. Det falt i smak. (Koppen ble kjøpt på Åhlens.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 '' Kommer ikke på noe annet enn noe fra vinmonopolet, som f.eks et par dyre rødvin, evnt en fin flaske cognac.'' Og noe annet trenger du heller ikke komme på. Vi menn som ikke er avholds er fryktelig enkle der, og jubler for vin og cognac. Selv en kasse øl hadde vært kurant. 0 Siter
nick Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 '' Kommer ikke på noe annet enn noe fra vinmonopolet, som f.eks et par dyre rødvin, evnt en fin flaske cognac.'' Og noe annet trenger du heller ikke komme på. Vi menn som ikke er avholds er fryktelig enkle der, og jubler for vin og cognac. Selv en kasse øl hadde vært kurant. Jepp, men det er så lett og innlysende at kvinnfolk ikke greier å fatte at de kan gi noe sånt. Det skal være ett eller annet seriøst og meningsfullt, akkurat det vi ikke vil ha. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Gå for et par flasker vin. Keep it simple 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Så sant du vet han ikke har alkoholproblemer støtter jeg forslaget om god vin. Evt en god vinopptrekkert (f.eks. Screwpull) og en god vin. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jepp, men det er så lett og innlysende at kvinnfolk ikke greier å fatte at de kan gi noe sånt. Det skal være ett eller annet seriøst og meningsfullt, akkurat det vi ikke vil ha. '' Jepp, men det er så lett og innlysende at kvinnfolk ikke greier å fatte at de kan gi noe sånt. Det skal være ett eller annet seriøst og meningsfullt, akkurat det vi ikke vil ha. '' Snodige greier, men veldig sant. Jeg er ganske sikker på at personen under som foreslår ullteppe ikke er mann. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jedi morgenkåpe: http://www.coolstuff.no/Jedi-Morgenkape 0 Siter
100%ull Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 '' Jepp, men det er så lett og innlysende at kvinnfolk ikke greier å fatte at de kan gi noe sånt. Det skal være ett eller annet seriøst og meningsfullt, akkurat det vi ikke vil ha. '' Snodige greier, men veldig sant. Jeg er ganske sikker på at personen under som foreslår ullteppe ikke er mann. ''Jeg er ganske sikker på at personen under som foreslår ullteppe ikke er mann. :)'' Du har rett...det er ikke en mann som foreslår ullteppe... Men de mannfolka jeg jobber sammen med...har satt veldig stor pris på å få ordentlige ullpledd i forbindelse med store dager... 0 Siter
Holmes Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''Jeg er ganske sikker på at personen under som foreslår ullteppe ikke er mann. :)'' Du har rett...det er ikke en mann som foreslår ullteppe... Men de mannfolka jeg jobber sammen med...har satt veldig stor pris på å få ordentlige ullpledd i forbindelse med store dager... ''Men de mannfolka jeg jobber sammen med...har satt veldig stor pris på å få ordentlige ullpledd i forbindelse med store dager...'' Gode skuespillere! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''Jeg er ganske sikker på at personen under som foreslår ullteppe ikke er mann. :)'' Du har rett...det er ikke en mann som foreslår ullteppe... Men de mannfolka jeg jobber sammen med...har satt veldig stor pris på å få ordentlige ullpledd i forbindelse med store dager... ''Men de mannfolka jeg jobber sammen med...har satt veldig stor pris på å få ordentlige ullpledd i forbindelse med store dager...'' La meg si det sånn - kjæresten min ville med all sannsynlighet satt mer pris på kniv, et skikkelig ullteppe eller et saueskinn enn cognac eller vin... Jeg også. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''Jeg er ganske sikker på at personen under som foreslår ullteppe ikke er mann. :)'' Du har rett...det er ikke en mann som foreslår ullteppe... Men de mannfolka jeg jobber sammen med...har satt veldig stor pris på å få ordentlige ullpledd i forbindelse med store dager... Du har høflige kolleger. 0 Siter
tonie Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jepp, men det er så lett og innlysende at kvinnfolk ikke greier å fatte at de kan gi noe sånt. Det skal være ett eller annet seriøst og meningsfullt, akkurat det vi ikke vil ha. Jo takk. Som om dere gir så bra gaver, liksom? Drill, allværsjakke og kaffetrakter og annet praktisk dusteri. Veldig gøy. En flaske cognac hadde virkelig vært en opptur her også! 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jo takk. Som om dere gir så bra gaver, liksom? Drill, allværsjakke og kaffetrakter og annet praktisk dusteri. Veldig gøy. En flaske cognac hadde virkelig vært en opptur her også! Støttes! (Eller kanskje ikke konjakk,da, men gin med en kasse tonic til hadde gjort seg) 0 Siter
tonie Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Støttes! (Eller kanskje ikke konjakk,da, men gin med en kasse tonic til hadde gjort seg) Menn kjøper ofte ting de ønsker seg selv, tror jeg. I alle fall mine menn:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Menn kjøper ofte ting de ønsker seg selv, tror jeg. I alle fall mine menn:) Det er det som heter taktikk. Det er vanskelig å forsvare kjøpet av en vin som koster 5-10 ganger så mye som de man vanligvis drikker, men som gave, til en man vet man skal dele vinen med uansett, er dette en gave som kanskje kan forsvares. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.