Gå til innhold

Margit Sandemo vant tipping 43 uker på rad

Anbefalte innlegg

Gjest klarsynt

''Sandemo fortalte at hun i 43 uker på rad ba sin skytsånd om å vinne i tipping, og det virket hver gang.

- Da ble skytsånden sint på meg. Det vibrerte i luften. Jeg ba om unnskyldning. Siden har jeg bare gjort det et par ganger.''

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1629747.ece

Det får en si!

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Da synes jeg Margit Sandemo bør bevise dette og sette opp neste ukes tippebong så alle ser det - før kampene spilles.

Jeg har vunnet i Lotto 4 ganger de siste par månedene. Rundt femtilappen hver gang, dessverre, så jeg begynner å bli litt irritert på den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag om å sjekke kontoen min fordi jeg har vunnet.

Hahaha!

De hadde det samme i Brasil for noen år siden. En person som hadde vunnet store summer (alt bevist) hver uke.

Sannheten var at samme person kjøpte enorme mengder lodd hver uke, for å hvitevaske store svarte inntekter, og antall vinnerlodd var det man forventet sett i forhold til innsatsen.

Som det nok også er for Sandemo, selv om hun liker å gjøre seg interessant.

Med vennlig hilsen

Da synes jeg Margit Sandemo bør bevise dette og sette opp neste ukes tippebong så alle ser det - før kampene spilles.

Jeg har vunnet i Lotto 4 ganger de siste par månedene. Rundt femtilappen hver gang, dessverre, så jeg begynner å bli litt irritert på den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag om å sjekke kontoen min fordi jeg har vunnet.

Neida, for nå virker det ikke. Åndene (eller hvem det var) er sinte nå, så da går det nok ikke!

:klarsynt:

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Neida, for nå virker det ikke. Åndene (eller hvem det var) er sinte nå, så da går det nok ikke!

:klarsynt:

Med vennlig hilsen

Dessuten burde hun bruke det på Lotto i stedet. Det å få 10 rette i tipping er tross alt ikke vanskelig. Det er derfor 10 rette stort sett gir 50 kroner i gevinst. ;)

Annonse

Dessuten burde hun bruke det på Lotto i stedet. Det å få 10 rette i tipping er tross alt ikke vanskelig. Det er derfor 10 rette stort sett gir 50 kroner i gevinst. ;)

Hei,

Det er sikkert sant - jeg er jo ikke klarsynt, så jeg holder meg vekke fra slike spill, ettersom de klarsynte jo må vinne alle premiene hver uke. ;-)

Med vennlig hilsen

''den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag ''

NT = Nye Testamentet?

Gjest Modern77

Hahaha!

De hadde det samme i Brasil for noen år siden. En person som hadde vunnet store summer (alt bevist) hver uke.

Sannheten var at samme person kjøpte enorme mengder lodd hver uke, for å hvitevaske store svarte inntekter, og antall vinnerlodd var det man forventet sett i forhold til innsatsen.

Som det nok også er for Sandemo, selv om hun liker å gjøre seg interessant.

Med vennlig hilsen

Tsk - jeg har også vunnet flere uker på rad, 45 kroner :D

Gjest Modern77

Her er lørdagens lottotall - noen som vil tippe de?

4 - 10 - 12 - 15 - 18 - 19 - 28

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...