Gjest klarsynt Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''Sandemo fortalte at hun i 43 uker på rad ba sin skytsånd om å vinne i tipping, og det virket hver gang. - Da ble skytsånden sint på meg. Det vibrerte i luften. Jeg ba om unnskyldning. Siden har jeg bare gjort det et par ganger.'' http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1629747.ece Det får en si! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Da synes jeg Margit Sandemo bør bevise dette og sette opp neste ukes tippebong så alle ser det - før kampene spilles. Jeg har vunnet i Lotto 4 ganger de siste par månedene. Rundt femtilappen hver gang, dessverre, så jeg begynner å bli litt irritert på den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag om å sjekke kontoen min fordi jeg har vunnet. 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hahaha! De hadde det samme i Brasil for noen år siden. En person som hadde vunnet store summer (alt bevist) hver uke. Sannheten var at samme person kjøpte enorme mengder lodd hver uke, for å hvitevaske store svarte inntekter, og antall vinnerlodd var det man forventet sett i forhold til innsatsen. Som det nok også er for Sandemo, selv om hun liker å gjøre seg interessant. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Da synes jeg Margit Sandemo bør bevise dette og sette opp neste ukes tippebong så alle ser det - før kampene spilles. Jeg har vunnet i Lotto 4 ganger de siste par månedene. Rundt femtilappen hver gang, dessverre, så jeg begynner å bli litt irritert på den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag om å sjekke kontoen min fordi jeg har vunnet. Neida, for nå virker det ikke. Åndene (eller hvem det var) er sinte nå, så da går det nok ikke! :klarsynt: Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Neida, for nå virker det ikke. Åndene (eller hvem det var) er sinte nå, så da går det nok ikke! :klarsynt: Med vennlig hilsen Dessuten burde hun bruke det på Lotto i stedet. Det å få 10 rette i tipping er tross alt ikke vanskelig. Det er derfor 10 rette stort sett gir 50 kroner i gevinst. 0 Siter
Gjest klarsynt Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Dessuten burde hun bruke det på Lotto i stedet. Det å få 10 rette i tipping er tross alt ikke vanskelig. Det er derfor 10 rette stort sett gir 50 kroner i gevinst. 10 rette i Lotto derimot hadde nok blitt en pen sum. 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Dessuten burde hun bruke det på Lotto i stedet. Det å få 10 rette i tipping er tross alt ikke vanskelig. Det er derfor 10 rette stort sett gir 50 kroner i gevinst. Hei, Det er sikkert sant - jeg er jo ikke klarsynt, så jeg holder meg vekke fra slike spill, ettersom de klarsynte jo må vinne alle premiene hver uke. ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Da synes jeg Margit Sandemo bør bevise dette og sette opp neste ukes tippebong så alle ser det - før kampene spilles. Jeg har vunnet i Lotto 4 ganger de siste par månedene. Rundt femtilappen hver gang, dessverre, så jeg begynner å bli litt irritert på den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag om å sjekke kontoen min fordi jeg har vunnet. ''den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag '' NT = Nye Testamentet? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag '' NT = Nye Testamentet? Norsk Tipping. Jeg stoler mer på dem enn NT. 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 ''den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag '' NT = Nye Testamentet? Jesus sender tipperesultatene direkte til SDD - det visste du vel? Dog kun i etterkant av kampene, dessverre. Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Norsk Tipping. Jeg stoler mer på dem enn NT. Hadde vært morsommere med Bibelmeldinger på søndagene, da ;-) 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hahaha! De hadde det samme i Brasil for noen år siden. En person som hadde vunnet store summer (alt bevist) hver uke. Sannheten var at samme person kjøpte enorme mengder lodd hver uke, for å hvitevaske store svarte inntekter, og antall vinnerlodd var det man forventet sett i forhold til innsatsen. Som det nok også er for Sandemo, selv om hun liker å gjøre seg interessant. Med vennlig hilsen Tsk - jeg har også vunnet flere uker på rad, 45 kroner 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Da synes jeg Margit Sandemo bør bevise dette og sette opp neste ukes tippebong så alle ser det - før kampene spilles. Jeg har vunnet i Lotto 4 ganger de siste par månedene. Rundt femtilappen hver gang, dessverre, så jeg begynner å bli litt irritert på den jævla meldingen jeg får fra NT hver søndag om å sjekke kontoen min fordi jeg har vunnet. Her er lørdagens lottotall - noen som vil tippe de? 4 - 10 - 12 - 15 - 18 - 19 - 28 0 Siter
tonie Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Her er lørdagens lottotall - noen som vil tippe de? 4 - 10 - 12 - 15 - 18 - 19 - 28 Jeg kan godt ta dem. Blir sikkert høy premie også, med så mange tall mellom 10 og 20. Det passer utmerket å bli mangemillionær nå 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Vel, ved å lese bøkene får en jo bevist både at hun har god fantasi, og er god til å fortelle eventyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.