Gjest Harriette Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har alltid følt meg relativt populær og har masse venner, både nære og omgangsvenner. Meldte meg nettopp inn i fb og la dermed naturlig nok til mange venner, nærmere 150 stk, både nære, kjente og omgangsvenner. Tenkte at venner/omgangsvenner jeg ikke la til, etterhvert ville legge til meg, men neeeida. Har kanskje skjedd 5-6 ganger, siden jeg meldte meg inn for noen mnd siden. Er det rett og slett ikke så poppis å være venner med alt og alle på facebook lengre? Er det rett og slett litt "Harry" å sende en venneforespørsel på facebook for tiden? Såfall er jeg VELDIG Harry... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Men hvordan mener du de skal vite at du er der om du ikke tar kontakt med dem? Da må de jo i så fall se at noen andre de kjenner legger deg til eller noe. Det er ingen liste over "nye medlemmer" på fb, og om de ikke følger med på venneforslagene så vil du jo ikke synes. Kan ikke du bare legge til dem da? 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Det er ikke alle som kommer på å søke opp alle. F.eks. er jeg elendig i å huske navn, men kjenner det igjen når jeg ser navnet eller ansiktet på vedkommende. Jeg har sluttet å legge til folk, men blir glad om folk sender meg venneforespørsel. Jeg legger til de fleste jeg så sant jeg vet hvem de er og jeg ikke har noe veldig imot dem ;-) 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Du får heller være litt aktiv selv og søke opp de du kjenner og legge til, men ekstra hyggelig om du skriver en mail i tillegg da, hei lenge siden sist, kjekt å se deg her bla bla..... Etter hvert som du kommer på listene til folk vil vennene deres få forslag om deg - og da kanskje de kommer på å legge deg til :-) men kanskje de ikke legger deg til - fordi du ikke legger de til og tror du ikke er intr i å ha de på sin liste... det går begge veier det der, så her må en gi seg lissom :-) Men d ekke vits å ha 150 venner på lista, jeg har 200 og noe, hadde 300 og noe, men har sletta en del etterhvert, de jeg knapt kjente osv... skal slette flere, for jeg glemmer at jeg har de på lista, og da blir d lite kontakt, og de skriver ikke til meg osv... så hva er vitsen med å være på lista da. Det gidder jeg bare ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.