Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

De var hvertfall samstemte. :)

Har du hørt Stein Roger Sordal? Han er fra Kr.sand, kjempe flink! Må komme på torvet i sommer, mye god musikk, og god stemning. :)

Nei, har ikke hørt ham. Uff, vi fikk ikke med oss en eneste Torvet-kveld i fjor, men året før var vi der siste gangen. Får prøve å få det til denne sommeren!

Fant ut at de het Christiansand string swing band. Utrolig fengende musikk - særlig den de sang om gruvearbeiderne og den på fransk :-)

Var på konsert i går og hørte Jens Olai Justvik. Han er en helt fantastisk mann med DEN store stemmen og DEN fantastiske utstrålingen!!!!

Dark-Angel 82

Nei, har ikke hørt ham. Uff, vi fikk ikke med oss en eneste Torvet-kveld i fjor, men året før var vi der siste gangen. Får prøve å få det til denne sommeren!

Fant ut at de het Christiansand string swing band. Utrolig fengende musikk - særlig den de sang om gruvearbeiderne og den på fransk :-)

Var på konsert i går og hørte Jens Olai Justvik. Han er en helt fantastisk mann med DEN store stemmen og DEN fantastiske utstrålingen!!!!

Har ikke hørt noen av de du nevner, men de er sikkert flinke. :)

Ja, du må komme deg ned der. Er jo så koslig når det er sol og fint vær. :)

Gjest prust

Trombonisten er fra min by, han har bakgrunn fra korpset "mitt". I hans kull i korpset var det flere som nå er proffe musikere.

Enig i at det er et bra band!

Jeg opplever at jeg gjennom korpset til dattera har oppdaget en helt ny verden med musikk :-)

Både typisk korpsmusikk, messingensemble-musikk og sånn string-swing-band musikk har vært totalt utenfor min bevissthet i alle år. Men veldig mye av det er jo så utrolig flott!

Var på en fantastisk konsert i kirka vår på søndag, der bl.a. noen fra hovedkorpset + to voksne spilte 3 flotte stykker (renessanse og barokk) for trompet, kornett, trombone, barriton og tuba - og det var så vakkert!

Mine øyne og ører har vært blinde og døve for denne type musikk - og Christiansand string swing band (eller hva de nå het) har jeg faktisk ikek lagt merke til før, selv om de hører til her i byen... Men gjett om jeg skal være våken for neste konsert med dem?

:-)

Annonse

Jeg opplever at jeg gjennom korpset til dattera har oppdaget en helt ny verden med musikk :-)

Både typisk korpsmusikk, messingensemble-musikk og sånn string-swing-band musikk har vært totalt utenfor min bevissthet i alle år. Men veldig mye av det er jo så utrolig flott!

Var på en fantastisk konsert i kirka vår på søndag, der bl.a. noen fra hovedkorpset + to voksne spilte 3 flotte stykker (renessanse og barokk) for trompet, kornett, trombone, barriton og tuba - og det var så vakkert!

Mine øyne og ører har vært blinde og døve for denne type musikk - og Christiansand string swing band (eller hva de nå het) har jeg faktisk ikek lagt merke til før, selv om de hører til her i byen... Men gjett om jeg skal være våken for neste konsert med dem?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...