Gjest segunda Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har vært skilt lenge og husker ikke om jeg ble skilt pga. brettekanter på sengetøyet, doringer som ikke ble satt ned, grusom sex eller prumping og raping ved frokostbordet. En ting er felles her og det er mangel på respekt..... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Da er det bra både kjæresten og jeg promper og raper. Ellers hadde det vel blitt et problem ;P 0 Siter
Avarian Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Det kan vel ikke ha blitt slutt pga. brettekanter på sengetøyet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 ''doringer som ikke ble satt ned'' Men dersom han pleier å stå og tisse og ha doringen oppe - er det ikke da like respektløst av deg å forlange å ha den liggende nede hele tiden? Har aldri skjønt at det skal være noe irritasjonsmoment - det er da bare å legge den ned når du skal på dass! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Da er det bra både kjæresten og jeg promper og raper. Ellers hadde det vel blitt et problem ;P ''Da er det bra både kjæresten og jeg promper og raper. Ellers hadde det vel blitt et problem ;P'' *hehe* Bryr meg lite om promping og raping, men jeg synes ikke det er videre stas ved matbordet da. Heldigvis oppfører kjæresten seg såpass at det ikke er noe problem. ) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 ''husker ikke om jeg ble skilt pga. brettekanter på sengetøyet,'' Eventuelt mangel på sådanne? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 ''doringer som ikke ble satt ned'' Men dersom han pleier å stå og tisse og ha doringen oppe - er det ikke da like respektløst av deg å forlange å ha den liggende nede hele tiden? Har aldri skjønt at det skal være noe irritasjonsmoment - det er da bare å legge den ned når du skal på dass! Veldig enig med deg. Har aldri skjønt at det er noe å irritere seg over! 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 For noen bagateller å angi som skilsmissegrunner! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Det er forhåpentligvis ikke bare en enkeltting som gjør at man går ut av et ekteskap, men summen av mange ting som gjør at følelsene over tid rett og slett blir borte............ 0 Siter
laban Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Jeg klarer ikke å se noen sammenheng mellom doringen eller tøybretting og respekt for meg. Å legge sengetøy i skapet etter vask, er min jobb. Får aldri noen klager på måten jeg gjør det på. Doringen kan alle i husstanden posisjonere etter ønske, den er flyttbar. Jeg synes det viktigste er at også de som står og tisser, treffer doskåla, og at alle trekker ned etter seg. Alle promper og raper vel iblant, men man trenger jo ikke demonstrere. Jeg har en mann som snorker ganske ofte, men vi har nå klart oss allikevel. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Hmmm, jeg ser lite som tyder på lite respekt... Kanskje det med grusom sex - uten at jeg helt vet hva du legger i det. 0 Siter
petter smart Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Er det mangel på respekt å (ikke) ha brettekanter på sengetøyet? Da er i alle fall jeg helt respektløs. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 ''Da er det bra både kjæresten og jeg promper og raper. Ellers hadde det vel blitt et problem ;P'' *hehe* Bryr meg lite om promping og raping, men jeg synes ikke det er videre stas ved matbordet da. Heldigvis oppfører kjæresten seg såpass at det ikke er noe problem. ) Nei, vi gjør det vel ikke for fullt ved matbordet kanskje. Hehe. Og aldri foran andre heller ) 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Her prumpes og rapes det i et sett, sengetøyet brettes aldri, men her har vi det likevel som plommen i egget :-) 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Om samboeren min satte i gang med prumping og raping rundt meg, uten å unnskylde seg eller forsøke å skåne meg, så hadde jeg faktisk funnet han ganske uattraktiv. Det andre synes jeg er detaljer, men vi er jo alle forskjellige. 0 Siter
Holmes Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 ''doringer som ikke ble satt ned'' Men dersom han pleier å stå og tisse og ha doringen oppe - er det ikke da like respektløst av deg å forlange å ha den liggende nede hele tiden? Har aldri skjønt at det skal være noe irritasjonsmoment - det er da bare å legge den ned når du skal på dass! Jeg forlanger at kvinnemennesker skal ta opp ringen etter seg etter de har vært på do. Hvis ikke er det rett ut! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Om samboeren min satte i gang med prumping og raping rundt meg, uten å unnskylde seg eller forsøke å skåne meg, så hadde jeg faktisk funnet han ganske uattraktiv. Det andre synes jeg er detaljer, men vi er jo alle forskjellige. Jeg kunne aldri hatt en samboer hvor jeg måtte gå i et annet rom for å prompe eller rape, eller måtte unnskylde meg. Nei, jeg er glad for at vi begge er "fri". 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Jeg kunne aldri hatt en samboer hvor jeg måtte gå i et annet rom for å prompe eller rape, eller måtte unnskylde meg. Nei, jeg er glad for at vi begge er "fri". Jeg synes det er kjemperart. Aldri opplevd noen som fritt raper og prumper foran andre mennesker, kjæreste eller ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Jeg forlanger at kvinnemennesker skal ta opp ringen etter seg etter de har vært på do. Hvis ikke er det rett ut! ''Jeg forlanger at kvinnemennesker skal ta opp ringen etter seg etter de har vært på do. Hvis ikke er det rett ut!'' *hehe* Det er jo egentlig akkurat det samme som at mange kvinner forlanger at doringen ligger nede. ) Jeg innrømmer at det er penere å se på med ringen nede da, men det er ikke noe jeg hadde giddet å bry meg om nei. 0 Siter
Mrs D Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Er det mangel på respekt å (ikke) ha brettekanter på sengetøyet? Da er i alle fall jeg helt respektløs. Da tror jeg de fleste er respektløse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.