Gå til innhold

Prumping og raping

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• candyqueen_83

8

• Babette

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest en i familien

''doringer som ikke ble satt ned''

Men dersom han pleier å stå og tisse og ha doringen oppe - er det ikke da like respektløst av deg å forlange å ha den liggende nede hele tiden? Har aldri skjønt at det skal være noe irritasjonsmoment - det er da bare å legge den ned når du skal på dass!

Enig!

Det verste er når en idiot har lagt ned lokket, og jeg hiver meg nedpå før det renner over, og ser ikke at lokket er nede...

Gjest Nickløsheletiden

Grusom sex kan være mangel på respekt, hvis det kommer av at han ikke bryr seg/ikke gidder. Hvis han prøver, men ikke evner bedre, er det ikke mangel på respekt, men en mangel hos han, eventuelt at dere ikke passet sammen i senga.

Promping _med vilje_ ved matbordet er mangel på respekt.

Men rent bortsett fra dette anser jeg som pirking og kritikk av den andre partens svakheter, uten at man evner å se egne svakheter, den verste formen for mangel på respekt.

Gjest segunda

Grusom sex kan være mangel på respekt, hvis det kommer av at han ikke bryr seg/ikke gidder. Hvis han prøver, men ikke evner bedre, er det ikke mangel på respekt, men en mangel hos han, eventuelt at dere ikke passet sammen i senga.

Promping _med vilje_ ved matbordet er mangel på respekt.

Men rent bortsett fra dette anser jeg som pirking og kritikk av den andre partens svakheter, uten at man evner å se egne svakheter, den verste formen for mangel på respekt.

Det er utrolig hvor fengende dette tullet er her på dol.

Annonse

Gjest segunda

Det er forhåpentligvis ikke bare en enkeltting som gjør at man går ut av et ekteskap, men summen av mange ting som gjør at følelsene over tid rett og slett blir borte............

Nå bodde jeg sammen med min eksmann i 23 år. Jeg undrer meg over hvor høytidelig man tar seg selv her på dol. Det er vanlig fenomen å irritere seg over det ene og det andre både blant dolere og andre steder. Mangel på respekt er skilsmissegrunn, men hvordan sette ord på mangelen?

Gjest segunda

Det kan vel ikke ha blitt slutt pga. brettekanter på sengetøyet? ;)

Nei neppe det alene;-) Selvfølgelig var ikke dette et problem i 23 år og så ut. Menneskelige relasjoner er mer komplisert enn som så.

Dette er fleip, men til slutt greide vi å krangle om det meste. Bl.a. var han irritert hver gang jeg ikke kastet teposen rett i søpla. Jeg på min side ville være fri til å bruke den igjen hvis jeg fikk lyst på en kopp til. En eller annen gang kranglet vi fordi han mente også at jeg aldri kastet korkene av ølflaskene, men lot dem ligge på kjøkkenbenken. Det var før det ble så vanlig med boks.

Jeg kjenner mange som har kranglet om tilsvarende og tror ikke et øyeblikk at ingen på dol har kranglet om bagateller.

Gjest togli

Nå bodde jeg sammen med min eksmann i 23 år. Jeg undrer meg over hvor høytidelig man tar seg selv her på dol. Det er vanlig fenomen å irritere seg over det ene og det andre både blant dolere og andre steder. Mangel på respekt er skilsmissegrunn, men hvordan sette ord på mangelen?

Dolere bør helst ikke skille seg vett'u... Det er ikke helt PK :P

Nei neppe det alene;-) Selvfølgelig var ikke dette et problem i 23 år og så ut. Menneskelige relasjoner er mer komplisert enn som så.

Dette er fleip, men til slutt greide vi å krangle om det meste. Bl.a. var han irritert hver gang jeg ikke kastet teposen rett i søpla. Jeg på min side ville være fri til å bruke den igjen hvis jeg fikk lyst på en kopp til. En eller annen gang kranglet vi fordi han mente også at jeg aldri kastet korkene av ølflaskene, men lot dem ligge på kjøkkenbenken. Det var før det ble så vanlig med boks.

Jeg kjenner mange som har kranglet om tilsvarende og tror ikke et øyeblikk at ingen på dol har kranglet om bagateller.

''Jeg kjenner mange som har kranglet om tilsvarende og tror ikke et øyeblikk at ingen på dol har kranglet om bagateller.''

Hva som er bagateller og ikke er jo opp til den enkelte å avgjøre, men ut over det mener jeg du har rett - alle krangler om bagateller.

Det er først når summen av bagateller er så uoverstigelig stor at det blir skilsmisse av det, og da er det blitt problemer - ikke bagateller.

Skjønner. Har selv vært der. En kan gå fra å knapt krangle om noen ting, til å nesten krangle om alt. Da er nok brettekanter og tepose kun symptomer. Dersom man ikke klarer å snu det, kan det beste av og til være å være alene. Men å bryte etter 23 år kan nok være vanskeligere enn å bryte etter et år eller to.

''doringer som ikke ble satt ned''

Men dersom han pleier å stå og tisse og ha doringen oppe - er det ikke da like respektløst av deg å forlange å ha den liggende nede hele tiden? Har aldri skjønt at det skal være noe irritasjonsmoment - det er da bare å legge den ned når du skal på dass!

Enig med deg der.. Skjønner ikke hvorfor folk irriterer seg over det...

Bedre at de tar opp ringen enn å ikke ta den opp i det hele tatt...

''Jeg kjenner mange som har kranglet om tilsvarende og tror ikke et øyeblikk at ingen på dol har kranglet om bagateller.''

Jeg sverger på at jeg aldri har kranglet om bagateller. Har vel i grunnen ikke hatt noen skikkelige krangler med kjæresten i det hele tatt.

Jeg kan selvfølgelig irritere meg litt over småting, men gidder ikke bruke tid på å krangle om det. Jeg irriterer meg av og til over at han slenger avisa på golvet etter at han har lest den, oppå alle de andre som ligger der fra før. Men det er hans hus og hans aviser og hans rot - jeg rydder det ikke opp. :o)

Annonse

Gjest togli

Eksen og jeg krangla egentlig aldri.... Vi kunne være småirriterte og diksutere saker, men aldri krangel. Jeg hater å krangle og biter det heller i meg ;)

Gjest Te-pose

Hva gjorde du for å løse problemet med te-posen? Vi hadde samme sak her. Jeg liker å kunne bruke en te-pose flere ganger, mens mannen min irriterte seg over å finne den på benken eller bordet. Vi kranglet ikke, han bare sa i fra at han mislikte det. Da kjøpte jeg noen søte små teposeholdere. Nå legger jeg de våte posene på dem. Jeg kan bruke posene om igjen. Mannen min irriterer seg ikke lenger, for nå ser ikke posene ut som rot.

Kompromiss er et fint dyr.

candyqueen_83

Det eneste jeg ikke klarer er brukte tannpirkere på bordet. Da får jeg nesten brekninger.

Heller drite i buksa ved matbordet enn å legge brukte tannpirkere på bordet.

Men brukte tannpirkere på tallerkenen er vel greit? Trodde de fleste la dem der eller inni servietten.

Men brukte tannpirkere på tallerkenen er vel greit? Trodde de fleste la dem der eller inni servietten.

Inni servietten går helt fint. Og jeg vet at det regnes som OK å legge dem på tallerkenen, men jeg liker det ikke hvis de ligger blottet.

Og slett ikke at noen begynner å pirke seg i tenna før jeg er ferdig med å spise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...